Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Heb de productiedatum ook even nagevraagd bij TA. De mijne is ook op 22 okt uit de fabriek in Shanghai gereden. Dus alle auto's op de Carrera zullen wel rond die datum gemaakt zijn lijkt me. Dat betekend nieuwe 'comfort suspension' toch? Wanneer was dat ook alweer ingevoerd?
Dat ging ik idd ook googlelen:

17 okt suspension upgrade
18 okt rear seat upgrade
 
  • Like
Reactions: ilMonstro and AGNL
I have LRWYGCFS2PC5788xx , so brother or brother of your MY RWD and probably also the batch around Oct 22. ! ;-)

But first see then believe at TESLA regarding the mentioned improvements. What I'm also curious about is the camera. 5MP or still old camera? ;-)
I also have PC5788xx :) Let's see what future holds for us. Do you have delivery planned at Tilburg on 9th December? Mine is at 10 am
 
Model Y besteld op 5/11.
Zwart + zwart + trekhaak + 19 inch.
Sinds gisteren verwachte levering tussen 18 en 20 december.
Volgens de VIN finder app is er een VIN gevonden, maar als ik in de broncode zoek vind ik enkel 108 keer 'vin' terug in 'driving'...
Heb bijna heel dit forumtopic gelezen, maar vind nergens hoe ik die VIN precies kan vinden... iemand?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2022-11-22 205446.jpg
    Schermafbeelding 2022-11-22 205446.jpg
    16.2 KB · Views: 58
  • Like
Reactions: Jawbone
Model Y besteld op 5/11.
Zwart + zwart + trekhaak + 19 inch.
Sinds gisteren verwachte levering tussen 18 en 20 december.
Volgens de VIN finder app is er een VIN gevonden, maar als ik in de broncode zoek vind ik enkel 108 keer 'vin' terug in 'driving'...
Heb bijna heel dit forumtopic gelezen, maar vind nergens hoe ik die VIN precies kan vinden... iemand?
Zoek in de broncode naar "LRW". Je kan ook de VIN finder extensie openen, zie je 'm ook.
 
Model Y besteld op 5/11.
Zwart + zwart + trekhaak + 19 inch.
Sinds gisteren verwachte levering tussen 18 en 20 december.
Volgens de VIN finder app is er een VIN gevonden, maar als ik in de broncode zoek vind ik enkel 108 keer 'vin' terug in 'driving'...
Heb bijna heel dit forumtopic gelezen, maar vind nergens hoe ik die VIN precies kan vinden... iemand?
Zo snel! Dat zal wel lease zijn?
 
Na afgelopen tijd met veel plezier en spanning jullie berichten en komende leverings moment te hebben gevolgd, zojuist ook een VIN en factuur ontvangen (nog niet mogelijkheid gehad om afspraak te plannen, komt omdat hij op de ‘Hoegh Shanghai’ staat wellicht.. die nog wel een stukje te gaan heeft..)

Model Y RWD wit/zwart/20inch/trekhaak
Besteld 3-oktober
PC6356xx

Benieuwd wanneer hij geproduceerd is en welke updates hij wel/niet heeft.. de achterbank is nog het meest spannend haha, zie je nog vrij weinig van online met de eerste leveringen, wellicht het volgende schip 💪