Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Maar het zal voor Tesla productie medewerkers ook niet te doen zijn om om de paar weken wijzigingen door te voeren.
I agree with your explanation, but One thing I am learning in my short tesla journey, nothing is difficult for Tesla.

No one would have thought dropping USS on a car will be easy. In fact I was looking forward to an upgrade from my current car which only has USS in the rear and having USS all around on my new car, so my wife can park easily. But Nooooo.... Tesla doesn't like USS anymore, so I will have to continue to park my New Big car without any sensors at all... madness...

But did this result in mass cancellation of orders at Tesla, I don't think so.
Therefore I believe that whether PC57 has new suspension or PC63 has new seats, I don't think anyone is going to cancel their order for it.

I am now more worried about the hold up of ships not unloading. Which means my order will get pushed to 2023.

Another exciting (not) day in the world of future Tesla ownership. Hehehehe
 
  • Like
Reactions: IvCh
Zojuist even op de RWD site gekeken m.b.t. uitvoeringen die sinds 1 november zijn geregistreerd.
Blijkbaar is eergisteren al de e4 * 2007/46 * 1293 * 27 geregistreerd.
Maar die dag ook de e4 * 2007/46 * 1293 * 26 versie...
In ieder geval zijn beide versies met verbeterde suspensie en zonder sensoren.
De 27 versie heeft nog een iets aangepast motor maar zal minimaal zijn denk ik.
Zegt helaas nog niks over de achterbank en/of verbeterde camera's.
 

Attachments

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    18.8 KB · Views: 75
  • Like
Reactions: IvCh and AGNL
🥳🥳🥳🥳 Hier gaat de vlag uit een eventueel overleg gehad met Tesla en de configuratie aangepast en meteen een indicatie gekregen en vanmorgen een vinnummer LRWYGCFS0PC625XXX.
Dit jaar word er nog gereden met een Model Y en hij is nog steeds wit van buiten en zwart van binnen alleen geen trekhaak dit komt later wel tegen weleens waar een meerprijs das dan weer jammer .....
 
  • Like
  • Love
Reactions: JayWayB and AGNL
🥳🥳🥳🥳 Hier gaat de vlag uit een eventueel overleg gehad met Tesla en de configuratie aangepast en meteen een indicatie gekregen en vanmorgen een vinnummer LRWYGCFS0PC625XXX.
Dit jaar word er nog gereden met een Model Y en hij is nog steeds wit van buiten en zwart van binnen alleen geen trekhaak dit komt later wel tegen weleens waar een meerprijs das dan weer jammer .....
Herinner je nog post #660? ;) 😂

Gefeliciteerd!
 
🥳🥳🥳🥳 Hier gaat de vlag uit een eventueel overleg gehad met Tesla en de configuratie aangepast en meteen een indicatie gekregen en vanmorgen een vinnummer LRWYGCFS0PC625XXX.
Dit jaar word er nog gereden met een Model Y en hij is nog steeds wit van buiten en zwart van binnen alleen geen trekhaak dit komt later wel tegen weleens waar een meerprijs das dan weer jammer .....
Gefeliciteerd! Ik ben blij dat jij ook een VIN hebt nu 😉
 
@HBteB did I understand correctly that you called Tesla to change your configuration and hence they gave you a VIN?

There has been instances in the past, cars delivered without trekhaak despite being ordered. Tesla SC arranges it later when they get stock.

Also on the MY, it is a detachable Trekhaak so it is anyways in the case when not in use.
 
@HBteB heb ik het goed begrepen dat je Tesla hebt verklaard om je configuratie te wijzigen en dat ze daarom een VIN hebben gegeven?

Het is in het verleden wel eens voorgekomen dat auto's ondanks bestelling zonder trekhaak werden afgeleverd. Tesla SC regelt het later als ze voorraad krijgen.

Ook op de MY is het een afneembare Trekhaak dus die zit hoe dan ook in het hoesje als hij niet in gebruik is.
Heb eerst geappt dat ik het wel lang vond duren voor dat ik bericht kreeg terwijl er bestelling zonder trekhaak al wel werd geleverd terwijl die later of ongeveer dezelfde periode zijn besteld.
's avonds telefoon dat ik de configuratie gedeeltelijk zou aanpassen er een auto snel beschikbaar zou zijn. Tot nu toe klopt dit.
Heb mij vorige auto nml al verkocht omdat de huidige eigenaar niet wil wachten (wat ik kan snappen) zit ik zonder auto en dat is toch wel heel lastig... vandaar dat ik door heb gedramd en een auto wil hebben voor de feestdagen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AGNL
Hier ook vanochtend een SMS gehad met leveringswindows van 20 tot 31 december... Dat wordt waarschijnlijk kleumen op een tochtig haventerrein tussen Kerst en Oud & Nieuw ... :)

Wit/Zwart/mèt trekhaak
Ik vraag mij ook af of Tesla straks ook weer terug gaat naar afhalen op de haven (zoals in 2019) nu de eerste boot vertraag is welke de anderen vast ook vertraagt. Alleen is daar nu geen ruimte voor in de haven denk ik. In 2019 was het verder wel goed geregeld, ik stond niet in de kou te verkleumen.

Welke boten zijn onderweg naar Zeebrugge?
Carrera ETA 29-nov
Heogh Trader ETA 1-dec
Heogh Transporter(vanuit de VS) ETA 2-dec
G Poseidon ETA 10-dec
Tokyo Car ETA 12-dec
Heogh Trove (vanuit de VS) ETA 18-dec
Hoegh Shanghai ETA 23-dec
Nog meer?

edit: aangevuld met gegevens uit de UK forum.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Dikkie Dik
Heb mij vorige auto nml al verkocht omdat de huidige eigenaar niet wil wachten (wat ik kan snappen) zit ik zonder auto en dat is toch wel heel lastig... vandaar dat ik door heb gedramd en een auto wil hebben voor de feestdagen.
Bedankt, dat verklaart het. Ik kan me voorstellen dat je zonder auto zit, ik hoop dat je auto zonder problemen wordt afgeleverd en dat het oponthoud geen invloed op je heeft.

Ik vraag mij ook af of Tesla straks ook weer terug gaat naar afhalen op de haven (zoals in 2019) nu de eerste boot vertraag is welke de anderen vast ook vertraagt. Alleen is daar nu geen ruimte voor in de haven denk ik. In 2019 was het verder wel goed geregeld, ik stond niet in de kou te verkleumen.
Heb je ook in Amsterdam of Tilburg opgehaald? Ik herinner me dat ze in 2020 in Amsterdam aan de haven bezorgden, maar nu in Tilburg is dit bij een speciaal bezorgcentrum.

ik ben niet in Nederland geboren, dus hoewel ik een beetje Nederlands spreek, is mijn schrijven niet zo goed. Als ik mijn computer heb, post ik in het Nederlands met Translate, maar op andere momenten kan ik ook in het Engels.
 
Bedankt, dat verklaart het. Ik kan me voorstellen dat je zonder auto zit, ik hoop dat je auto zonder problemen wordt afgeleverd en dat het oponthoud geen invloed op je heeft.


Heb je ook in Amsterdam of Tilburg opgehaald? Ik herinner me dat ze in 2020 in Amsterdam aan de haven bezorgden, maar nu in Tilburg is dit bij een speciaal bezorgcentrum.

ik ben niet in Nederland geboren, dus hoewel ik een beetje Nederlands spreek, is mijn schrijven niet zo goed. Als ik mijn computer heb, post ik in het Nederlands met Translate, maar op andere momenten kan ik ook in het Engels.
Ik had hem in Amsterdam opgehaald.

Verder mijn eerdere reactie verwijderd, voegt niks toe aan de prettige sfeer hier.
 
  • Love
Reactions: AGNL