Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Voor wie in Tilburg mag ophalen: hoe gaan jullie erheen?

Volgens mij zijn er drie opties:
1. met de auto die je inruilt
2. met OV (nog ruim 20 minuten met bus vanaf station Tilburg)
3. laten brengen / taxi

Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Ik zou eerst met m'n huidige lease auto gaan en door de leasemaatschappij bij Tesla Tilburg afgezet worden, ware het niet dat ik aangereden ben terwijl ik geparkeerd stond. Dus ik zal met het OV moeten gaan want rond die tijd wordt de oude auto gerepareerd.
Laat 8 december maar snel komen!
 
  • Like
Reactions: JanV23
View attachment 880564
Even een korte update:

Bouwkwaliteit: perfect
Camera: oude camera’s
Vernieuwd onderstel: nee
Vernieuwde achterbank: nee

Geen ramp maar was wel verbaasd, anyway ik ga rijden. Later een kleine review.

Ps. Opgegeven range is nu 418 km.

Tesla advisor gaf aan 32 transportauto’s in Tilburg te hebben ontvangen waar +/- 8 auto’s per transport op zitten.

Veel succes en plezier iedereen de komende periode

Zojuist mijn MY RWD opgehaald.
Waauw wat Gaaf!!

1 belangrijk opmerking....ik heb NIEUWE 5Mpix camera's!! 100%, dat zei de man van Delivery ook.
VIN PC578xxx
Vernieuwde achterbank: bij mij ook NEE
Vernieuwd onderstel: ....ik twijfel, ik denk JA . Volgens mij is het comfort onderstel al eerder in sept/okt 2022 in productie. Ook de iets eerder geleverde serie uit Koper en de proefrit auto's hebben het.

Is het comfort op het niveau van Citroen of Lexus: NEE!
 
Last edited:
Zojuist mijn MY RWD opgehaald.
Waauw wat Gaaf!!

1 belangrijk opmerking....ik heb NIEUWE 5Mpix camera's!! 100%, dat zei de man van Delivery ook.
VIN PC578xxx
Vernieuwde achterbank: bij mij ook NEE
Vernieuwd onderstel: ....ik twijfel, ik denk JA . Volgens mij is het comfort onderstel al eerder in sept/okt 2022 in productie. Ook de iets eerder geleverde serie uit Koper en de proefrit auto's hebben het.

Is het comfort op het niveau van Citroen of Lexus: NEE!
Wat is het verschil met de 579? Ik heb 579 die ik moet gaan ophalen.
 
Zojuist mijn MY RWD opgehaald.
Waauw wat Gaaf!!

1 belangrijk opmerking....ik heb NIEUWE 5Mpix camera's!! 100%, dat zei de man van Delivery ook.
VIN PC578xxx
Vernieuwde achterbank: bij mij ook NEE
Vernieuwd onderstel: ....ik twijfel, ik denk JA . Volgens mij is het comfort onderstel al eerder in sept/okt 2022 in productie. Ook de iets eerder geleverde serie uit Koper en de proefrit auto's hebben het.

Is het comfort op het niveau van Citroen of Lexus: NEE!
Zou je een foto kunnen posten van een zijcamera en het beeld van de camera’s op het scherm?
 
Trouwens wel raar de ene oud camera’s en de ander nieuw. “?”
IK twijfel of de andere witte auto misschien toch de nieuwe camera heeft. Volgens de medewerker van Tesla zitten de nieuwe camera's erop!

Daarom postte ik mijn VIN serie.

Na PC578xxx zal de camera van het nieuwe type moeten zijn. Niet dat het echt veel uit maakt. Visueel merk ik niet echt een duidelijker of scherper beeld dan de M3 2019 camera.
 
  • Like
Reactions: PKR
IK twijfel of de andere witte auto misschien toch de nieuwe camera heeft. Volgens de medewerker van Tesla zitten de nieuwe camera's erop!

Daarom postte ik mijn VIN serie.

Na PC578xxx zal de camera van het nieuwe type moeten zijn. Niet dat het echt veel uit maakt. Visueel merk ik niet echt een duidelijker of scherper beeld dan de M3 2019 camera.
Voor de verbeterde software updates zou het veel verschil maken in de toekomst.

Het zou heel vreemd zijn, als de helft wel en de ander helft een ouder versie krijgt.
 
View attachment 880564
Even een korte update:

Bouwkwaliteit: perfect
Camera: oude camera’s
Vernieuwd onderstel: nee
Vernieuwde achterbank: nee

Geen ramp maar was wel verbaasd, anyway ik ga rijden. Later een kleine review.

Ps. Opgegeven range is nu 418 km.

Tesla advisor gaf aan 32 transportauto’s in Tilburg te hebben ontvangen waar +/- 8 auto’s per transport op zitten.

Veel succes en plezier iedereen de komende periode
Welke VIN serie heb je, dominic_decoco ? IK twijfel of je niet de nieuwe camera's hebt. Het verschil in scherpte is niet echt te zien.
 
Zojuist mijn MY RWD opgehaald.
Waauw wat Gaaf!!

1 belangrijk opmerking....ik heb NIEUWE 5Mpix camera's!! 100%, dat zei de man van Delivery ook.
VIN PC578xxx
Vernieuwde achterbank: bij mij ook NEE
Vernieuwd onderstel: ....ik twijfel, ik denk JA . Volgens mij is het comfort onderstel al eerder in sept/okt 2022 in productie. Ook de iets eerder geleverde serie uit Koper en de proefrit auto's hebben het.

Is het comfort op het niveau van Citroen of Lexus: NEE!
Wow! Great to hear about new cameras finally! 😀. I have my VIN as PC5788xx. Can you let me know if your VIN is later or earlier than mine? If it’s earlier than mine, then I will most likely also have updated cameras, else will have to wait and see. 😀. Congratulations!!
 
Wow! Great to hear about new cameras finally! 😀. I have my VIN as PC5788xx. Can you let me know if your VIN is later or earlier than mine? If it’s earlier than mine, then I will most likely also have updated cameras, else will have to wait and see. 😀. Congratulations!!
I Think considering they are all shipped together, they would have the same setup.
This batch would have been made for Europe and hence should have come with the same kits.

Congratulations to all the new owners. Happy weekend and safe ride !!! Enjoy.
Please share your feedback and review when you get some time
 
Quite funny to see how that rear seat rumour started with just one vague picture from an allegedly Model Y for the Chinese market. Did not see anyone else anywhere (Reddit, forum, etc) who actually got updated rear seats. Start to wonder whether this turns out to be a myth…

Uodated camera-system is more likely to happen obviously but am afraid this will take a couple of months. We’ll see!
Voor zover ik kan zien nog steeds geen nieuwe achterbanken gesignaleerd toch? Tot zover nog steeds een mythe dus… Hoop dat deze snel gedebunked wordt! 😄