Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ander onderwerp. Na 300 gereden KMs en 0% accu capaciteit sta ik nu bij de SuC. Ca. 48kWh gebruikt en nu al op 0%. Natuurlijk weet ik dat ik nog wel 40km kan doorrijden, maar het gevoel zegt....zsm. opladen. Ik haal met een niet voorverwarmde accu 0% bij start ca. 120kW laadsnelheid, nu accu 25%, ca. 100kWh.
 
  • Like
Reactions: AGNL
View attachment 880918

Hmmmm...twijfels nu ook bij mij. De Tesla Delivery guy zei gisteren dat het nieuwe type cams zijn, maar ik zie geen ribbeltjes. Wat ik gisteren ook zei. Ik niet echt verschil met het beeld van mijn M3 2019.

Wie het weet mag het zeggen.
Ze zeggen ook maar wat.
Vraag wat de vermogen van mijn auto zal zijn, geeft ze aan van dat zeggen wij nooit alleen seconden/100. Ik zeg van oke, plaid staat wel pk bij? Oh moet ik vragen maar niets dat ik heb vernomen. Heel onduidelijk
 
Ander onderwerp. Na 300 gereden KMs en 0% accu capaciteit sta ik nu bij de SuC. Ca. 48kWh gebruikt en nu al op 0%. Natuurlijk weet ik dat ik nog wel 40km kan doorrijden, maar het gevoel zegt....zsm. opladen. Ik haal met een niet voorverwarmde accu 0% bij start ca. 120kW laadsnelheid, nu accu 25%, ca. 100kWh.
Hij zou 150kw moeten laden. Bepaald plekken 250 kw max zou hij 170 moeten laden toch?
 
Another topic. After 300 KMs driven and 0% battery capacity I am now at the SuC. Approx. 48kWh used and already at 0%. Of course I know I can drive another 40km, but the feeling says....asap. to upload. With a non-preheated battery I get 0% at start approx. 120kW charging speed, now battery 25%, approx. 100kWh.
You are brave.. driving to 0% on Day 1... but good, good, now I can't wait to get my hands on a car...
 
20221203_131200.jpg


In de auto. Andere cams krijg ik niet scherp op foto.
 
  • Like
Reactions: AGNL
Great feedback @IvoS and @PKR -
How does the video look when you put the car in reverse or turn on the indicators on the main ipad?
Is the image more clearer or sharper than the M3 you were used to?
Nee, voor gevoel geen tot weinig verschil met M3 2019 camera scherpte en beeld.
IK heb de foto's van de 2023 Cams net goed bekeken. IK heb dus GEEN nieuwe cams! Sorry om jullie bij te maken met een dode mus.
Maar goed, als de huidige cams het goed doen, dan maakt het toch niet uit? Ik ga er geen gezins foto's mee maken ofzo.. 🤣
 
  • Funny
Reactions: AGNL
Zojuist mijn MY RWD opgehaald.
Waauw wat Gaaf!!

1 belangrijk opmerking....ik heb NIEUWE 5Mpix camera's!! 100%, dat zei de man van Delivery ook.
VIN PC578xxx
Vernieuwde achterbank: bij mij ook NEE
Vernieuwd onderstel: ....ik twijfel, ik denk JA . Volgens mij is het comfort onderstel al eerder in sept/okt 2022 in productie. Ook de iets eerder geleverde serie uit Koper en de proefrit auto's hebben het.

Is het comfort op het niveau van Citroen of Lexus: NEE!
Rectificatie: IK HEB GEWOON DE OUDE CAMS! :(
 
Met een niet voorverwarmde accu lijkt mij dat prima verklaarbaar. Deel van de elektriciteit gebruikt om de accu op temperatuur te brengen.
Ik sta niet vaak bij een SuC te laden. Klopt het was koud en accu was niet voorverwarmd. Maar hoeveel kWh zal nodig zijn om de accu 100% op te laden al de verwarmingkosten niet worden meergerekend? Volgens de boardcomputer heb ik 49kW gereden na de vorige laadbeurt (99%). Dus laten we zeggen dat de accu niet met 62, maar ik met 59/60kWh vertrokken ben uit Tilburg, dan vind ik het wel raar dat er effectief 62 kWh is bijgeladen. Als het voorverwarmen 2 kWH is, dan zat ik echt dichtbij de 0% lege accu (oepsie...). Ik stond 1 km voor de SuC op 0%, dus zal misschien op -1% zitten bij het inpluggen bij de SuC.
En is weergave van de boardcomputer van 49kW niet betrouwbaar??