Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn verwachte levering staat inmiddels op 15-20 december. Maar ook nog geen sms ontvangen.
Volgens Tesla Utrecht is de kans groot dat ik morgen een sms ontvang.
Je mag toch verwachten dat je het een aantal dagen van te voren te horen krijgt. Zelf ben ik wel aardig flexibel, maar ik neem graag iemand mee om mij naar Tilburg te brengen en die moet daarvoor wellicht wat regelen.
Maar goed: al met al klaag ik niet. Heb op 17 nov. de bestelling geplaatst en heb dus misschien binnen een maand al mijn Tesla.
 
With over 300 deliveries a day in NL from this week onwards, Tesla is going to be swamped. I expect many a crazy stories coming on this forum till the end of December.
I have a date 20-31, but I know my car won't even reach NL before Christmas
 
Tesla Tilburg zei zojuist weer 1500 km. Ik kijk het even aan, het is niet extreem aanwezig maar nu ik er op let wel merkbaar. Advies was (zeker met deze temperaturen) langere stukken te rijden zodat banden wat warmer kunnen worden.
Beste mensen, zijn er nog meer MY RDW eigenaren die vibraties ervaren door de banden die te lang stil hebben gestaan op de boot? Ik vraag me af of de problemen zelf gaan verdwijnen na het lang doorrijden. Als mijn banden gecupt zijn, lost het probleem zich ook niet zelf op. Daarnaast vraag ik mij ook af, waarom de ene wel, de andere er geen/ weinig last van heeft? En heeft het verhogen van de bandenspanning ook effect en indien ja, hoe hoog moet de banden spanning dan minimaal zijn?

EDIT: Off topic voor hier. Discussie wordt hier voortgezet: Tesla Model Y RWD review
 
Last edited: