Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Juist toch ook even naar TA Hasselt gebeld. Ik heb een Hidden vin, welke op de hoegh Shanghai zou staan. Maar ik had nog niets gehad van leverdatum, ook niet op mijn account. Blijkbaar hebben ze wat administratieve achterstand waardoor niet iedereen zal weet waar hij/zij aan is. Maar auto's van de hoegh Shanghai zouden nog dit jaar uitgeleverd worden. Blijkbaar is het zo dat iedereen die normaal levering vanuit TA Hasselt en TA Luik hadden uitgeleverd zullen worden in Brussel, waaronder ikzelf. Rest van België zou in Zeebrugge uitgeleverd worden. Volgende week zouden de sms'en ter inplanning uitlevering verstuurd worden.
 
Juist toch ook even naar TA Hasselt gebeld. Ik heb een Hidden vin, welke op de hoegh Shanghai zou staan. Maar ik had nog niets gehad van leverdatum, ook niet op mijn account. Blijkbaar hebben ze wat administratieve achterstand waardoor niet iedereen zal weet waar hij/zij aan is. Maar auto's van de hoegh Shanghai zouden nog dit jaar uitgeleverd worden. Blijkbaar is het zo dat iedereen die normaal levering vanuit TA Hasselt en TA Luik hadden uitgeleverd zullen worden in Brussel, waaronder ikzelf. Rest van België zou in Zeebrugge uitgeleverd worden. Volgende week zouden de sms'en ter inplanning uitlevering verstuurd worden.
Vanuit Gent is dit een uur rijden als het verkeer mee zit..
ik hoop dat ze toch iets kunnen oplossen om de wagens alsnog tot de juiste bestemming te krijgen. We zullen het wel horen.
Bedankt voor de informatie!
 
Het blijft heel erg stil qua levermoment. Net Tesla Amsterdam gebeld, die konden niet meer zeggen dan “gigantische logistieke operatie, kan niet zien waar je auto is en nog even geduld”. Verwachte levering staat nog steeds op 19-23 december, in mijn agenda is dat al volgende week. Ben benieuwd….
 
solid black, 20" velgen, zwarte bekleding, besteld in sept. In mijn account stond levering tussen 13 en 31 dec. , nog geen VIN nummer. Ondertussen werd dit aangepast naar " verwachte levering : nog niet gekend .De levering is binnenkort bekend "
Ik heb vandaag Tesla 3 x vruchteloos proberen te bereiken , nemen gewoon niet op
straffe is dat een kennis een nieuwe stock wagen model Y heeft gekocht , zelfde configuratie , is er al mee aan het rijden
Zijn er nog andere aan het wachten op deze configuratie ?