Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
En de Hoegh Shanghai is door de Straat van Gibraltar.
Le Havre (om een zootje Fransen blij te maken) en daarna Zeebrugge. Het komt nu wel steeds dichterbij.... mooie afsluiting van het jaar.
Ik vind het vooral door de aankomstdatum van de Hoegh Trove nog wel even spannend. Hopelijk bijt dat elkaar niet gezien de logistieke problemen in Zeebrugge. De G Poseidon moest namelijk ook voor anker.

Nou is januari voor mij ook helemaal prima, maar dan wel met 10000 km SC’en 😀
 
Deze morgen in Hasselt de MY van mijn dochter en schoonzoon gaan halen. Morgen is ze jarig. Schone cadeau voor haarzelf ;)
20221217_121934.jpg
20221217_121918.jpg
 
Had een leveringsdatum van 15 tot 20 ... deze is paar dagen geleden verzet naar 19 tot 31 december ... Gisteren gebeld met Adam ... Enige wat ze kon zeggen wat "auto staat wel op het land" en "oh .. u kan hem in Utrecht gaan halen" en "in het systeem staat 23 december" ... Utrecht vind ik top ... Maar ik heb nog geen SMS ontvangen ... bij 7 dagen van te voren is die SMS nu al te laat ;-) ... Eerder betalen maakte volgens haar niks uit (dat vermoedde ik al). Normaliter ben ik niet zo'n stress kip maar ik wil er wel mee op vakantie en de bandenwissel staat voor de 23e ;-) (oh ja mijn VIN is P626XXX)
 
Ik zou de 16e december auto krijgen overhandigd is op laatste moment niet door gegaan auto stond nog in zeebrugge vast er was geen auto om de auto's te vervoeren ...... 5 min geleden nieuwe datum tussen 21 en 23 december ....ik reken nergens meer op dit jaar.... moet eerst er maar eens inzitten en wegrijden
 
Dit jaar niet meer krijgen zou wel balen zijn, want dan kun je fluiten naar je 10.000 km vrije Supercharge kilometers.
Ik hoop dat ze de problemen onder controle hebben.
Geld hebben ze al een tijdje binnen.... daar zal het niet vast op zitten.
Maar al wel betalen in 2022 en dan de auto pas in 23 krijgen zonder die vrije kilometers.... daar vind ik wel wat van.
 
Ik reken wel op enige coulance als het door de logistiek 2023 wordt. Het is Tesla, maar ik neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat als ze iets toezeggen ze dit ook moeten nakomen. Als je betaalt hebt en aan je verplichtingen hebt voldaan mag je van de verkoper hetzelfde verwachten. Anders even de rechtsbijstandsverzekering inschakelen.
 
  • Disagree
Reactions: JayWayB
Dit jaar niet meer krijgen zou wel balen zijn, want dan kun je fluiten naar je 10.000 km vrije Supercharge kilometers.
Ik hoop dat ze de problemen onder controle hebben.
Geld hebben ze al een tijdje binnen.... daar zal het niet vast op zitten.
Maar al wel betalen in 2022 en dan de auto pas in 23 krijgen zonder die vrije kilometers.... daar vind ik wel wat van.
Ik kreeg destijds 2500km en heb die in de beschikbare tijdspanne nooit de km's op gekregen.
In de laatste 3 jaar heb ik misschien voor 1000km opgeladen en daarom liever een auto ingeschreven in 2023.
 
December 2022 of januari 2023 is een verschil van 1 maand. Zo bekijken ze dit vandaag de dag. Vroeger telde alleen het jaartal. Het modeljaar van de auto is sowieso een 2023 model. Geef mij maar de 10000km. En 10000 km zijn zo op. 2 keer naar Malaga en 1 keer naar Oostenrijk rijden, en ze zijn op. Maar wel leuk om dat dan gratis te doen.
Voor mij is het afkicken van 9 jaar gratis rijden. 775 SuC beurten en 151500 km gratis gereden :cool: .
 
Mag je blij zijn dat je in een klein land (België) woont.
Vanuit Apeldoorn naar Tilburg (Standaard afleverpunt, was niet over te onderhandelen) is ruim 3 uur met openbaar vervoer..... Je moet wel wat voor je Tesla overhebben.
Staat jou auto op de hoegh shanhai? Ik rijd namelijk ook vanuit Apeldoorn.
Wellicht als we dezelfde dag hebben kan je meerijden?
 
  • Like
Reactions: Roel040 and D@vid