Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
en maar wachten op de zo verwachte SMS...... pfff Zijn meer mensen met de Model Y uit de G. Poseidon die aan het wachten zijn? En weet iemand als utrecht ook op zaterdag afleveringen doen? Want in Tilburg volgens mij niet.
Same here & geen idee mbt zaterdagen. Hoop t wel, want ik zie deze (werk)week niet zomaar meer gebeuren en na de kerst ben ik op vakantie. Mijn EDD is 19-23 dec
 
Eerst was de EDD 15-20 Dec en op 15 december werd het 21-30 Dec :-(, navraag via de chat kreeg ik de Kenteken doorgegeven en werd gezegt dat Utrecht een optie zou zijn en waarschijnlijk komende week levering ... nu nog afwachten. Wij willen ook op vakantie na kerst...
 
Dit jaar niet meer krijgen zou wel balen zijn, want dan kun je fluiten naar je 10.000 km vrije Supercharge kilometers.
Ik hoop dat ze de problemen onder controle hebben.
Geld hebben ze al een tijdje binnen.... daar zal het niet vast op zitten.
Maar al wel betalen in 2022 en dan de auto pas in 23 krijgen zonder die vrije kilometers.... daar vind ik wel wat van.
wel een voordeel als je in 2022 nog betaald, dan hoef je er in 2023 (aangifte in 2024) geen vermogensbelasting meer over te betalen:)
 
  • Like
Reactions: JayWayB and Freak
Jij snapt het alleen is bijtelling wel weer stukje hoger das weer jammer
Rij nu een 3, en verwacht net als jullie binnenkort de Y. De 3 heb ik zakelijk gekocht maar de Y koop ik Prive. Hoe ik hem ook doorreken, Prive is goedkoper.
Mede doordat vanaf 1 januari het 0,21 cent word en vanaf 2024 zelf 0,23 cent per km wat je mag vergoeden.

Maar begrijp dat voor jou zakelijk nog steeds goedkoper is?
 
  • Like
Reactions: Innovativity
Hmmm..... wat is de Hoegh Shanghai aan het doen?
Zit ver buiten de vaarroute naar Le Havre en vaart in oostelijke richting, richting La Rochelle....

Volgens Windy.com staat er nu een forse wind op de Atlantische oceaan, die is minder in de Golf van Biskaje. Omdat vanavond de wind weer luwt op de oceaan, vaart ie misschien even zo. Brandstofbesparing is tegenwoordig ook best een ding.