Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Hij doet rustig aan omdat hij pas de 21 kan lossen in Le Havre
Zij bijgaande print van de havenaanmeldingen. Hij gaat dan door naar Zeebrugge.


View attachment 886824


Hoe het dan verder gaat is afwachten. Er staan vanaf de 20e diverse Vehicle Carriers aangemeld in Zeebrugge, maar de Shanghai staat er (nog) niet bij. 🤔
View attachment 886825
Hoegh Trove staat er wel al bij! 🥳🥳🥳🥳
 
  • Like
Reactions: JWTheKING
Dag allemaal, ik kan 23 dec mijn rode MY RWD ophalen in Utrecht. VIN xx627xxx. Besteld aug2022. Oorspronkelijke levering 17 dec, maar paar dagen vertraagd, ik denk dat de mijne ook op de Poseidon stond. Van mijn tesla contactpersoon begreep ik dat een tekort aan chauffeurs de vertraging gegeven heeft.
Ik heb een paar vragen:
-heeft iedereen van jullie de aanbieding voor 10k SuC gehad? Ik heb geen mail of sms mogen ontvangen.
-zijn er al mensen die een auto van de Poseidon hebben of de Tokyo car? Hoe is het met de vering/achterbanken/5 MP camera's?
-iemand goede tips voor accessoires? Welke en waar besteld? Misschien is er een soort draadje voor maar die kon ik niet vinden.
Groet
 
Dag allemaal,
Ook wachtend op een model Y die in de Hoegh Shanghai zou moeten staan. Ik bestudeer de bewegingen van de boot en kruis mijn vingers. Volgens mijn TA zal de levering hoe dan ook in december zijn.

Ik hoorde over de 10.000 km die in december wordt aangeboden voor levering. Geldt dit ook voor zakelijk leaseauto's?
Mijn leasemaatschappij ontvangt de e-mails en ik heb geen toegang tot bestelinformatie in mijn Tesla-app. (tot levering)