Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe EDD in de app (24-31/12 ipv 18-30/12).
Nu zijn de betalingsinstructies wel weer zichtbaar.

Hopelijk lukt het vóór 30/12, gehuurde aanloopwagen moet op 30/12 teruggebracht worden en de bandenwissel ligt al vast op 30/12 in de namiddag... Spannend!

(Hoegh Shanghai; MY RWD Wit/Zwart+trekhaak; LRWYGCFS2PC636xxx)
En sinds de betaling gedaan is, is mijn VIN niet langer hidden...

Laat die boot maar komen!
 
Deze namiddag proberen bellen naar Tesla Service Center Brugge (waar levering plaatsvind). Niemand te bereiken.. dus ik gok dat het dusdanig druk is dat die gewoon de telefoon negeren. Levering voorzien tussen 20-26 december (Aug besteld, Blauw/Zwart/20", ). Hopelijk nog op schema.
 
Hmm, hoegh Shanghai had eigenlijk al binnen bij Le Havre moeten zijn.
Lijkt erop dat die even buiten de Port aan het dobberen is. Er is ook nog geen contact gemaakt met de haven wat ik kan zien.


Iemand anders een idee waarom ze niet naar binnen kunnen?
Vaart gewoon rustig door, ietsjes langzamer dan gepland. Zit nu nog een kilometer of 30 voor de haveningang. Zal over een uurtje of 2 bij de zeesluis zijn.
 
Is er iemand in België die via een leasingmaatschappij heeft besteld en die mij kan zeggen of zij rechtstreeks emails/sms’en ontvangen van Tesla? Ik vraag mij sterk af naar waar de levering-sms nu eigenlijk gaat omdat ik tot nu toe geen enkele sms of email van Tesla rechtstreeks heb mogen ontvangen. Geen sms over levering tussen kerst en oud en nieuw, geen email over gratis supercharging kms, of andere sms’en/emails waarover in dit topic gesproken wordt. In mijn account zie ik natuurlijk ook niets.