Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
de stress houdt aan voor mij... na het ontvangen van de definitieve leverdatum voor morgen en vandaag een telefoontje van tesla dat ze het voertuig niet kunnen registreren omdat ik geen nederlands legitimatiebewijs heb en dat ik de hele dag heb gerend om een BRP-document te krijgen en naar de RDW te gaan om te registreren de auto zelf…nu een tweede telefoontje waarin staat dat ik de auto morgen misschien niet krijg vanwege logistiek en dat hij nog in de haven of in de vrachtwagen staat en dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen. morgen weet ik pas of hij in tilburg aankomt. bovendien verlaat ik vrijdag het land :)
 
  • Funny
Reactions: SnowLeopard
de stress houdt aan voor mij... na het ontvangen van de definitieve leverdatum voor morgen en vandaag een telefoontje van tesla dat ze het voertuig niet kunnen registreren omdat ik geen nederlands legitimatiebewijs heb en dat ik de hele dag heb gerend om een BRP-document te krijgen en naar de RDW te gaan om te registreren de auto zelf…nu een tweede telefoontje waarin staat dat ik de auto morgen misschien niet krijg vanwege logistiek en dat hij nog in de haven of in de vrachtwagen staat en dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen. morgen weet ik pas of hij in tilburg aankomt. bovendien verlaat ik vrijdag het land :)
Same here (qua leverdatum). Sta voor morgenmiddag ingepland, maar auto is nog niet in Tilburg aangekomen. Krijg morgenochtend een update of het donderdag of anders vrijdag/zaterdag wordt. Nog ff geduld
 
Hier ook levering Drogenbos op 30/12 om 17u00. Op de eindfactuur staat km-stand 30km vermeld. Is dat bij anderen ook het geval?
Zou ook liever eens een datum krijgen gisteren nog antwoord wachten op sms om levering in te plannen eerstdaags vandaag nog niets.

2 dagen geleden mail ivm inschrijving voor de verzekering dit is nu inorde nummerplaat aangevraagd dat richting Zaventem gestuurd wordt.

Nog geen eind factuur of enkele sms voor levering =(
 
Volgens Port de Le Havre gaat de Hoegh Shanghai nog steeds vanavond door naar Zeebrugge. Zal echter misschien iets later worden dan 22:00 uur. We gaan het zien.
Schermafbeelding 2022-12-21 om 18.52.44.png
 
Hier ook vertraging...had afspraak vrijdagochtend 11 uur Utrecht maar is doorgeschoven naar dinsdag 1330 vanwege 'logistieke redenen'. Paar dagen verschil, maar net na ipv voor Kerst is wel balen. VIN xxx672xx, kenteken is R-...-XX (en die XX zijn echt 2x een X....)
Ik herhaal nog even mijn vraag: ik heb geen 10000km SuperCharge gekregen. Julllie wel of niet? Iemand een idee waar dat van af hangt?
Ik ga natuurlijk wel er om zeuren nu...