Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
hoe doen jullie dat eigenlijk met de verzekering, moet je dan niet eerst een kenteken hebben? Evt voorlopige dekking op de dag van ophalen door een mailtje naar de verzekeringsmaatschappij
Kenteken en dan direct verzekering afsluiten. Heb je een paar dagen voor. Lukt altijd.

Bootje ligt nog steeds stil dadelijk haalt de Trove hem in kunnen we daar weer op wachten.
Bootje heeft aangegeven voor 24:00 (23:59 uur) weer te willen vertrekken.
Schermafbeelding 2022-12-21 om 22.11.51.png
 
  • Like
Reactions: jorispinter
hoe doen jullie dat eigenlijk met de verzekering, moet je dan niet eerst een kenteken hebben? Evt voorlopige dekking op de dag van ophalen door een mailtje naar de verzekeringsmaatschappij
Toen we in ‘19 onze model 3 ophaalden hadden we op de heenreis naar Tilburg nog geen kenteken. Op de parkeerplaats van Tesla doorgegeven aan de verzekering en hup, op weg.
 
  • Like
Reactions: jorispinter
Schermafbeelding 2022-12-21 om 22.58.16.png

Voor wat het waard is, Call Sign van de Hoegh Shanghai is ingesteld op Zeebrugge, aankomst morgenvroeg.
7 uur zal onmogelijk zijn, het is 350 km varen, maar met een snelheid van 25 km/u (13,5 knts) zou ze er ongeveer 14 uur over doen.
Dus ergens in de middag lijkt mij een reëel tijdstip.
In ieder geval eerder dan de Hoegh Trove, die nu nog in de Golf van Biskaya zit.🤡
 
Last edited:
ze art
View attachment 887633
Voor wat het waard is, Call Sign van de Hoegh Shanghai is ingesteld op Zeebrugge, aankomst morgenvroeg.
7 uur zal onmogelijk zijn, het is 350 km varen, maar met een snelheid van 25 km/u (13,5 knts) zou ze er ongeveer 14 uur over doen.
Dus ergens in de middag lijkt mij een reëel tijdstip.
In ieder geval eerder dan de Hoegh Trove, die nu nog in de Golf van Biskaya zit.🤡
👍🏼
 
Gisteren gebeld door Tesla. Chauffeur van de vrachtwagen is onwel geworden dus kon niet verder. Auto is dus nog niet in Utrecht. Leverdatum is nu niet de 22e maar de 24e in Utrecht. Ben benieuwd 😉

Wat wel apart is dat mijn kenteken al een hele tijd bekend is. Lijkt wel of hij in oktober al een kenteken heeft toegewezen gekregen.

Ik zie namelijk Tesla’s die worden afgeleverd met een nieuwer kenteken dan ik en ik heb mijn auto nog niet.
 
Voor wie nog een witte Y RWD zoekt staan er een paar aanbiedingen op de ‘snel leverbaar’ pagina van Tesla. 3000 euro korting zo te zien. Heb m’n betaling al geregeld anders had ik er zelf 1 gepakt en mijn huidige order laten vervallen 😉
 
Voor wie nog een witte Y RWD zoekt staan er een paar aanbiedingen op de ‘snel leverbaar’ pagina van Tesla. 3000 euro korting zo te zien. Heb m’n betaling al geregeld anders had ik er zelf 1 gepakt en mijn huidige order laten vervallen 😉
Zag t ook. Heb ook al betaald, levering is ingepland. Zouje m dan niet meer kunnen annuleren? Ik ga er nog wel een belletje aan wagen