Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Zonet afspraak ingepland voor ophaal in Drogenbos (Brussel) op 28/12. Mijn wagen staat (of stond ondertussen) op de Hoegh Shanghai. Gisteren telefoon gehad met de vraag of ik dit jaar nog wil ontvangen (uiteraard ja). Later op de dag stuurde Tesla een mail naar mijn verzekeringsagent met de aanvraag tot inschrijving. Vanochtend heeft die de wagen ingeschreven en de nummerplaat aangevraagd voor levering morgen bij Tesla. Ik had initieel aangegeven dat ik de levering in Hasselt wenste te ontvangen. Ik kreeg wel enkel de keuze (via sms en link) om in te plannen op de 28ste.
 
Oh *sugar*.
Ligt voor anker...
 
Eergisteren is mijn auto afgeleverd. Netjes 100% vol (jongen had bij Fastned geladen). Nu sta ik bij de supercharger en kom ik niet voorbij 99% terwijl er ‘Calibrating’ staat.. Van dat kalibreren had ik gehoord, maar hoe lang duurt dat? Geduld is op aan het raken 😒

Ik zie overigens bij de ‘current session’ een geldbedrag staan, dus ik heb niet de indruk dat ik gratis sta te superchargen.

Edit: Terwijl ik op ‘Post’ druk bereikt ie de 100%. Zal je net zien.
 
Eergisteren is mijn auto afgeleverd. Netjes 100% vol (jongen had bij Fastned geladen). Nu sta ik bij de supercharger en kom ik niet voorbij 99% terwijl er ‘Calibrating’ staat.. Van dat kalibreren had ik gehoord, maar hoe lang duurt dat? Geduld is op aan het raken 😒

Ik zie overigens bij de ‘current session’ een geldbedrag staan, dus ik heb niet de indruk dat ik gratis sta te superchargen.

Edit: Terwijl ik op ‘Post’ druk bereikt ie de 100%. Zal je net zien.
Als je in aanmerking komt voor het gratis superchargen, dan is dat tegoed vanaf januari beschikbaar.
 
Eergisteren is mijn auto afgeleverd. Netjes 100% vol (jongen had bij Fastned geladen). Nu sta ik bij de supercharger en kom ik niet voorbij 99% terwijl er ‘Calibrating’ staat.. Van dat kalibreren had ik gehoord, maar hoe lang duurt dat? Geduld is op aan het raken 😒

Ik zie overigens bij de ‘current session’ een geldbedrag staan, dus ik heb niet de indruk dat ik gratis sta te superchargen.

Edit: Terwijl ik op ‘Post’ druk bereikt ie de 100%. Zal je net zien.
Gratis Superchargen is pas vanaf januari. Handig om ook de rest van de mail goed te lezen en niet alleen de kop :)