Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Dus vandaag heb ik de auto opgehaald. Zeer vlotte ervaring en ik kon geen problemen vinden aan de buitenkant of binnenkant. Ik ben ermee naar Amsterdam gereden en ik kan de trillingen bevestigen, zelfs voor de inductiewielen. ze zijn echter niet erg storend of ik was te opgewonden :). Helaas had ik, toen ik thuiskwam, een zeer onaangename gebeurtenis... Mijn vrouw opende en sloot de deur relatief snel en om de een of andere vreemde reden ging het raam naar beneden en weer omhoog.. dus toen ze het dichtdeed, raakte het het kozijn en het gebarsten :| Ik vind het ongelooflijk frustrerend dat zoiets kan gebeuren... Ik hoop echt dat Tesla de rechterruit gratis gaat vervangen want het is gewoon niet onze schuld... Maar verder zeer tevreden met auto. Een speelgoed op wielen!
Dat is op zijn zachtst uitgedrukt balen! Het raam gaat inderdaad omlaag omdat er niks omheen zit als de deur open is. Ik zou meteen even bellen straks.
 
kom net een site tegen waarop te zien is welke kentekens het laatst zijn uitgegeven. Blijkbaar werkt het RDW nog lang door want na 21:00 zijn nog kentekens toegekend. Ik denk dat ik binnenkort dat kenteken wel krijg :)


View attachment 888088
Even bellen met Tesla Den Haag, vinnummer doorgeven en kenteken opvragen. Tesla DH is heel vriendelijk ook als je Tesla daar niet besteld hebt
 
Vandaag ook de SMS ontvangen voor levering op 28-12 in Utrecht. Wit/zwart interieur en trekhaak besteld 6-9. Nog geen kenteken en meldcode voor de verzekering (Univé)

Hoe ver voor levering hebben de mensen die al hebben opgehaald het kenteken en meldcode ontvangen?
gisteren kenteken ontvangen voor dezelfde leverdatum. Meldcode is de laatste 4 cijfers van de VIN als ik het hier zo terug lees
 
Goedemorgen, ik ben nieuw hier en lees al enige tijd met de toekomstige mede eigenaren van een Model Y mee en heb een vraag.
De gene die een afspraak (sms) hebben gekregen voor tussen kerst en oud en nieuw hebben deze mensen de auto al betaald of niet?

Ik kan hem namelijk wel al betalen maar nog niet gedaan IVM dat ik verder geen info of iets heb, maar ik vraag me af of dit misschien "vertraging" veroorzaakt en dat tesla eerst diegene inplant die al betaald hebben.

Bedankt voor jullie reactie alvast.
 
Goedemorgen, ik ben nieuw hier en lees al enige tijd met de toekomstige mede eigenaren van een Model Y mee en heb een vraag.
De gene die een afspraak (sms) hebben gekregen voor tussen kerst en oud en nieuw hebben deze mensen de auto al betaald of niet?

Ik kan hem namelijk wel al betalen maar nog niet gedaan IVM dat ik verder geen info of iets heb, maar ik vraag me af of dit misschien "vertraging" veroorzaakt en dat tesla eerst diegene inplant die al betaald hebben.

Bedankt voor jullie reactie alvast.
Ik heb deze vraag al eerder bij Tesla neergelegd, zij zeggen dat dit niets uit maakt. De factuur moet betaald zijn voordat de auto opgehaald is. Ik krijg steeds meer de indruk dat de grotere klanten eerst worden geholpen (Leaseplan, ALD enz...) de eenpitter of particulier sluit redelijk achteraan in deze rij.
 
Goedemorgen, ik ben nieuw hier en lees al enige tijd met de toekomstige mede eigenaren van een Model Y mee en heb een vraag.
De gene die een afspraak (sms) hebben gekregen voor tussen kerst en oud en nieuw hebben deze mensen de auto al betaald of niet?

Ik kan hem namelijk wel al betalen maar nog niet gedaan IVM dat ik verder geen info of iets heb, maar ik vraag me af of dit misschien "vertraging" veroorzaakt en dat tesla eerst diegene inplant die al betaald hebben.

Bedankt voor jullie reactie alvast.
Ha Joe, nee denk het niet. Ik heb betaling reeds 2 weken terug voldaan en ook geen SMS mogen ontvangen tot op heden.
 
Eerst de levering sms endan pas eindfactuur hier dus nog niet betaald,

eindfactuur in account maar geen email of volgende stap is dit gewoon overschrijven met mededeling RNXX.. en komt er dan wel bij in voltooide taken ontvangen betalingen waar nu €250 staat?


Hoegh ligt nog steeds voor de kust dan toch pas vandaag aanmeren..
 
Ik heb deze vraag al eerder bij Tesla neergelegd, zij zeggen dat dit niets uit maakt. De factuur moet betaald zijn voordat de auto opgehaald is. Ik krijg steeds meer de indruk dat de grotere klanten eerst worden geholpen (Leaseplan, ALD enz...) de eenpitter of particulier sluit redelijk achteraan in deze rij.
Ja eens, massa is kassa, dus die enkele particulier die ze hebben is voor hun niet interresant krijg ik het idee afentoe.
Eerst de levering sms endan pas eindfactuur hier dus nog niet betaald,

eindfactuur in account maar geen email of volgende stap is dit gewoon overschrijven met mededeling RNXX.. en komt er dan wel bij in voltooide taken ontvangen betalingen waar nu €250 staat?


Hoegh ligt nog steeds voor de kust dan toch pas vandaag aanmeren..
Ja die gedachte had ik ook, maar zie steeds meer mensen met een SMS dacht even dubbel checken;)
 
Ja eens, massa is kassa, dus die enkele particulier die ze hebben is voor hun niet interresant krijg ik het idee afentoe.

Ja die gedachte had ik ook, maar zie steeds meer mensen met een SMS dacht even dubbel checken;)
Heb niet de ervaring dat particulier achteraan sluit. 23 november een voorraad model besteld, 22 december geleverd.

Betalen via normale overschrijving is even spannend, maar binnen een dag zie je dat bij het betalingen overzicht verwerkt. Je kan ook het delivery team mailen met screenshots van je betaling, krijg je ook snel response van
 
Hey allemaal, ben dit forum al een tijdje aan het volgen. Enerzijds voor het maken van mijn keuze voor volgende bedrijfswagen en anderzijds uit nieuwsgierigheid hoe snel Tesla effectief de Model Y kan leveren.
Ik heb dinsdag (20/12) officieel bevestiging ontvangen dat Leaseplan hem heeft besteld en kreeg als eerste leverdatum 8/6/2023 door. Dealer gaf echter aan dat ze op 2-3 maanden zeker leverbaar zijn. Ben dus benieuwd.
 
Vraagje, is er toevallig iemand die de RWD leased en hem al heeft opgehaald? Werkt de app dan meteen? Als ik hoor dat er tesla's met 50% charge geleverd worden hoop ik wel dat ik gebruik kan maken van een supercharger onderweg. Voor zover ik weet moet dan je auto gekoppeld zijn aan een creditcard..