Lync & Co begint in Nederland met het aanbieden van de auto als een abonnement waarbij je voor 500 euro 1250 km per maand kan rijden. Extra 0.15 cent de km.
Het interessante is dat je de auto waarop je prive een abonnement hebt ook weer kan aanbieden voor verhuur via de app.
Het idee:
Prive neem je een abonnement op de auto zodat deze op de oprit staat.
Zakelijk neem je een huur abonnement bij Lync & Co.
Je stelt je "prive" auto beschikbaar voor verhuur via Lync & Co waarbij jezelf de prijs kan bepalen(volgens de site).
Je huurt zakelijk dagelijks je eigen auto tegen een bedrag waarbij je priveabonnement kosten zijn gedekt.
Voorzover ik begrijp is het belastingtechnisch mogelijk aangezien je er tussen prive en zakelijk geen overeenkomst is maar alles verloopt via Lync & Co. En dit 2 gescheiden overeenkomsten zijn. Je huurt alleen toevallig de auto die het dichts in de buurt is.
Als je dit gaat uitrekenen is het wel heel goedkoop rijden. Of mis ik iets?
Het interessante is dat je de auto waarop je prive een abonnement hebt ook weer kan aanbieden voor verhuur via de app.
Het idee:
Prive neem je een abonnement op de auto zodat deze op de oprit staat.
Zakelijk neem je een huur abonnement bij Lync & Co.
Je stelt je "prive" auto beschikbaar voor verhuur via Lync & Co waarbij jezelf de prijs kan bepalen(volgens de site).
Je huurt zakelijk dagelijks je eigen auto tegen een bedrag waarbij je priveabonnement kosten zijn gedekt.
Voorzover ik begrijp is het belastingtechnisch mogelijk aangezien je er tussen prive en zakelijk geen overeenkomst is maar alles verloopt via Lync & Co. En dit 2 gescheiden overeenkomsten zijn. Je huurt alleen toevallig de auto die het dichts in de buurt is.
Als je dit gaat uitrekenen is het wel heel goedkoop rijden. Of mis ik iets?