Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Matten

This site may earn commission on affiliate links.
De kwaliteit van de matten van JustCarpets is OK (geldt voor duurste variant). Locatie klittenband Model X komt echter niet overeen met die van Tesla-vloer en schuift dus net zo hard als origineel. Opgelost door bevestigingpluggen te monteren; besteld bij BMW - AutomattenSjop , nadat mij gevraagd werd om de klittenband in de Tesla te verplaatsen....
Zou toch niet hoeven voor € 156,-
 
Heeft iemand ervaring met de matten van Just Carpets?
Ervaring is veel gezegd maar ik heb mijn matten voor mijn nog te leveren M3 al in huis en bij Just Carpets aangekocht.
Ik heb de luxe velours gekozen wat neerkwam op 59,95 voor de interieur matten en nog eens 35 euro voor de frunk.
Ziet en voelt heel dik en kwalitatief hoogstaand aan.
20190605_153114.jpg 20190703_124721.jpg 20190605_153125.jpg
Dus over duurzaamheid en pasvorm kan ik nog niet oordelen.
 
Ik vond de standaard matten van Tesla voldoende, maar ze gingen na een tijdje toch los zitten. Een paar maanden geleden een nieuwe set gekregen van Tesla en die zat super vast, maar na een tijdje ging dit toch ook weer schuiven.
Ik denk dat het te maken heeft met hoe ik in/uit stap, teveel druk op de mat waardoor het schuiven uiteindelijk onvermijdelijk is :)
De mat achter (model S) ligt ook los, ik zie ook regelmatig dat passagiers de mat half opgerold achter laten.
Zelf extra klittenband aanbrengen is ook tijdelijk, dat gaat allemaal weer los.
Iemand betere ervaringen met beter vastzetten zonder dat het gaat schuiven?