Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Heenweg doe ik meestal hetzelfde Hans(een overnachting met laadoptie) maar terug wil ik gewoon naar huis en rij altijd door.. Ben wel benieuwd naar je ervaring.

Wij ook meestal maar ik merk dat met name de kinderen beter "gemotiveerd" zijn als we een onderbreking inbouwen. En een gerespecteerd forumlid zou refereren aan de levensfase :) En het is een stukje nieuwsgierigheid en stimulering van het programma. Want ik heb me, zoals de website adviseert, vast gemeld en kreeg deze bevestiging. Het zou eigenlijk niet hoeven want druk is het toch niet en daarbij hangt er altijd nog wel een derde lader bij, maar het is belangrijk dat ze weten dat ze deze boeking alleen via de DeC hebben gekregen. En om een misverstand wat af te zwakken, voor de reservering betalen we per kamer €.97,00 dus het zijn niet altijd Belaggio-prijzen :)

Schermafbeelding 2017-04-13 om 08.55.02.png
 
  • Like
Reactions: HWS
Weer een nieuwe aanbieder van laadpalen erbij in het zuiden van Frankrijk. Bienvenue sur Révéo
Ik heb net hier in t deurp, Saint Hippolyte de Fort een laadpaal ontdekt. Volgens mij weet niemand wat t is. Gisteren geprobeerd te laden met m'n New Motion en KiWhi pas. Beiden zonder succes. In mijn beste Frans begrijp ik dat ik een app moet installeren om te kunnen laden. Aanbieder is Révéo. Dag later weer geprobeerd en met succes kunnen laden.
 

Attachments

  • St. Hip1.jpg
    St. Hip1.jpg
    140.8 KB · Views: 34
  • St. Hip2.jpg
    St. Hip2.jpg
    154.7 KB · Views: 37
  • St. Hip6.PNG
    St. Hip6.PNG
    121.3 KB · Views: 128
  • St. Hip4.jpg
    St. Hip4.jpg
    104.5 KB · Views: 33
  • St. Hip7.PNG
    St. Hip7.PNG
    114.9 KB · Views: 39
  • St. Hip8.jpg
    St. Hip8.jpg
    73.6 KB · Views: 34
Et gratuit?
Nee, dat zie je toch? Costs: 1,500 Euro 6 minutes. Hendrik, hit the Stop charging session button!!!! :eek:

st-hip6-png.223406



Maar als ik inzoom op de foto bij #4859 lijkt er te staan dat het nachttarief €1,50 is voor abonnees (card?) en €3,00 voor incidentele gebruikers (app?), en dat lijkt me dan voor de hele sessie van 21:00 - 07:00. Keurig zeg.

Edit: Hendrik, heb jij de app kunnen registreren? Pikt geen NL postcode (letters sowieso niet mogelijk) en geen NL telnr?
Edit: mailtje gestuurd, ben benieuwd.
 
Last edited: