You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees regelmatig kritiek op de Nav. Die deel ik.
TomTom op Iphone kost maar € 70
Die heb ik altijd aan ter controle
0
Heb net een road trip van 4.506 kilometer in 1 week afgelegd, na een zomer trip naar italie, dus val me niet meteen aan voor het volgende:
ben ik nou echt de enige die vindt dat een road trip met een tesla best leuk is, maar enorm veel tijd kost? Ik roep om het hardst naar iedereen die het horen wil hoe gaaf het is om gratis europa door te gaan en porsches op te duwen in duitsland... maarrrrr..... met de beste wil van de wereld doe je toch gewoon over 1.000 kilometer 12 uur. Of je moet gemiddeld 100 rijden en wat langer laden, of 130 a 140 en tegen de 0 aankomen. en 380 km laden duurt gewoon dik een uur, laten we er niet omheen draaien. Geen drama als je 3 weken op vakantie gaat, maar even naar zuid duitsland op en neer duurt echt serieus lang. En dan heb ik het nog niet over de dramatische stoelen die zelfs na een korte modifcatie nog niet eens in de buurt komen van de basis stiel van een 1 serie... Met m'n 5 serie reed ik s nachts in minder dan 5 uurtjes van venlo naar de zwitserse grens
Vind mijn auto echt top, en stop elke dag met n grijns in, maar de volgende keer naar barcelona neemt deze jongen toch echt een vliegtuig of pak ik de A8 van m'n buurman... tot we in 10 minuutjes de batterij swappen of volduwen weet ik niet of ik nog lange trips ga maken...
Ligt ook (zoals Merijn terecht opmerkt) aan de dichtheid van superchargers. Vanuit Berlijn naar Breda ging de terugweg via 4 superchargers sneller dan de heenweg via 3 superchargers. Flink doorgereden (heel stuk 200) en dan telkens maar kort laden (30 minuten) zodat je net de volgende haalt. 8 uur over 800 km. Nog steeds minstens een uur langer dan met een ICE, maar wel relaxed omdat je 4x een half uur stopt voor koffie of iets te eten.Heb net een road trip van 4.506 kilometer in 1 week afgelegd, na een zomer trip naar italie, dus val me niet meteen aan voor het volgende:
ben ik nou echt de enige die vindt dat een road trip met een tesla best leuk is, maar enorm veel tijd kost? Ik roep om het hardst naar iedereen die het horen wil hoe gaaf het is om gratis europa door te gaan en porsches op te duwen in duitsland... maarrrrr..... met de beste wil van de wereld doe je toch gewoon over 1.000 kilometer 12 uur. Of je moet gemiddeld 100 rijden en wat langer laden, of 130 a 140 en tegen de 0 aankomen. en 380 km laden duurt gewoon dik een uur, laten we er niet omheen draaien. Geen drama als je 3 weken op vakantie gaat, maar even naar zuid duitsland op en neer duurt echt serieus lang. En dan heb ik het nog niet over de dramatische stoelen die zelfs na een korte modifcatie nog niet eens in de buurt komen van de basis stiel van een 1 serie... Met m'n 5 serie reed ik s nachts in minder dan 5 uurtjes van venlo naar de zwitserse grens
Vind mijn auto echt top, en stop elke dag met n grijns in, maar de volgende keer naar barcelona neemt deze jongen toch echt een vliegtuig of pak ik de A8 van m'n buurman... tot we in 10 minuutjes de batterij swappen of volduwen weet ik niet of ik nog lange trips ga maken...
Heb net een road trip van 4.506 kilometer in 1 week afgelegd, na een zomer trip naar italie, dus val me niet meteen aan voor het volgende:
ben ik nou echt de enige die vindt dat een road trip met een tesla best leuk is, maar enorm veel tijd kost? Ik roep om het hardst naar iedereen die het horen wil hoe gaaf het is om gratis europa door te gaan en porsches op te duwen in duitsland... maarrrrr..... met de beste wil van de wereld doe je toch gewoon over 1.000 kilometer 12 uur. Of je moet gemiddeld 100 rijden en wat langer laden, of 130 a 140 en tegen de 0 aankomen. en 380 km laden duurt gewoon dik een uur, laten we er niet omheen draaien. Geen drama als je 3 weken op vakantie gaat, maar even naar zuid duitsland op en neer duurt echt serieus lang. En dan heb ik het nog niet over de dramatische stoelen die zelfs na een korte modifcatie nog niet eens in de buurt komen van de basis stiel van een 1 serie... Met m'n 5 serie reed ik s nachts in minder dan 5 uurtjes van venlo naar de zwitserse grens
Vind mijn auto echt top, en stop elke dag met n grijns in, maar de volgende keer naar barcelona neemt deze jongen toch echt een vliegtuig of pak ik de A8 van m'n buurman... tot we in 10 minuutjes de batterij swappen of volduwen weet ik niet of ik nog lange trips ga maken...
Ligt ook (zoals Merijn terecht opmerkt) aan de dichtheid van superchargers. Vanuit Berlijn naar Breda ging de terugweg via 4 superchargers sneller dan de heenweg via 3 superchargers. Flink doorgereden (heel stuk 200) en dan telkens maar kort laden (30 minuten) zodat je net de volgende haalt. 8 uur over 800 km. Nog steeds minstens een uur langer dan met een ICE, maar wel relaxed omdat je 4x een half uur stopt voor koffie of iets te eten.
Verder dan 1000 km in één keer lijkt me in geen enkele auto relaxed. Dan kun je inderdaad beter gaan vliegen. En toch blijft het geweldig dat het kán in een elektrische auto en zonder kosten.
Ik heb overigens geen last gehad van de stoel. Zit prima. Misschien omdat ik niet zo lang ben.
Ben het met je eens dat roadtrippen echt langer duurt dan vroeger, maar het ligt volgens mij niet alleen maar aan het laden. De drukte en de hoeveelheid opstoppingen en wegopbrekingen kost ook meer tijd dan een aantal jaar terug. Het aantal vrachtwagens op de weg is geëxplodeerd. Overdag door Duitsland heen kom je ook met een ICE met moeite boven de 100km/h gemiddeld (incl. pauzes). Maar zal idd wel beter worden met meer SuC's waardoor je minder hoeft om te rijden en korter hoeft te laden.
Ben nu bezig met een trip naar Zuid-Frankrijk te plannen om de allerdonkerste dagen wat te mijden, maar die trip gaan wij dus mooi niet in 1x maken. Dat wordt fijne B&Btjes uitzoeken en er een leuke trip van maken. Ben nog wel aan het studeren of we via Zwitserland of via Frankrijk rijden...
Over de stoelen: zou je me het aanraden om bij Cools langs te gaan of zeg je van moa, die stoelen zijn toch niet te redden?![]()
Tip: hotel le valombre in de chartreusestreek!
Als het goed is zouden ze nu ook al een laadpaal moeten hebben (al is dat nu niet meer aan de orde met de SuC van Chambery in de buurt)
Haha ja het is zeker langer met een hotel, maar wel relaxter!ehm, met een hotel is het nog langer of niet???
ehm, met een hotel is het nog langer of niet???
Op zich is de bult onderin de rug wel weg, echter bovenin de rug duwt ie nog... Ik ga sowieso nog terug... Zijkanten is iets beter geworden, maar is niet super aan te passen binnen de huidige structuur...
(die heeft het laatste woord als het om accomodaties gaat :smile![]()
We zitten nu bij Connie's diner in Kamen.
straks verder naar Soest.