Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Vier stalls in Nuit st Georges
image.jpg
 
Vier stalls in Nuit st GeorgesView attachment 86158

Prachtig,

Al opgevallen dat de laadstations op een bodemplaat staan met de gelijkrichter er tussen!
Denk dat installeren op deze manier nu veel sneller gaat.
De helft van het grondwerk, één dikkere kabel en alles pre Factory aangesloten.

Moet al een wat oudere zijn want het lijken me dikke kabels, niet de vloeistof gekoelde.

Is volgens mij een aanwijzing dat de huidige chargers niet snel zullen worden omgebouwd naar zwaardere modellen die meer Amps aan leveren.
 
Onderweg naar Barcelona sta ik nu te laden in Girona.
Als enige in heel Spanje en misschien wel als eerste Nederlander
image.jpg

Een gedenkwaardig moment.
Erg tof dat deze nu open is!

Deze en in Orange zijn de gebruikelijke stalls. Hooguit dat het hier andere sokkels betreft.
Uitbreiding van Orange is nu overigens ook operationeel.
 
Onderweg naar Barcelona sta ik nu te laden in Girona.
Als enige in heel Spanje en misschien wel als eerste Nederlander��

Een gedenkwaardig moment.
Erg tof dat deze nu open is!

Deze en in Orange zijn de gebruikelijke stalls. Hooguit dat het hier andere sokkels betreft.
Uitbreiding van Orange is nu overigens ook operationeel.

Paul, deze Belg was je voor.. :biggrin: #185
Volgens de info die ik kreeg staat er een officiële inhuldiging op stapel voor 21/07, met de locale notabelen (je kent dat wel..).
Blij vast te stellen dat men niet tot dan gewacht heeft om de SUC op te lijsten in de 'geopende' punten !

Geheel terzijde: de uitbater van de ontbijt huis 'la cantine' in Orange vertelde me deze morgen dat hij ervoor zorgde dat TESLA daar laadpunten kon installeren. Als 'dank' mocht bij een dag rondtoeren met een TESLA model S, wat hem prompt 3 strafpunten op zijn rijbewijs opleverde :tongue:.
Nu moet hij 2 jaar zijn 'doemp' inhouden om deze strafpunten kwijt te geraken...
 
Last edited:
Ik sta hier bij de luchthaven van Barcelona op mijn vrouw en kinderen te wachten. Er staan inmiddels allemaal taxi chauffeurs om me auto

- - - Updated - - -

Overigens, 21/7 ben ik op mijn laatste vakantieadres. En die is slechts 50 km van deze SuC verwijderd.
Als ik ook tot de notabele gerekend mag worden, is het wel leuk om dan langs te gaan.
Ik zal even bij Tesla Adam informeren.

@kwenix dank voor info. En felicitaties..