Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
dat nog niemand een SuC valet service heeft bedacht: uitstappen bij de bestemming in de stad, en opgeladen via de SuC weer teruggebracht. geen tijd verspild.

Plopsaland??


Ha, stel het maar even voor. SuC is wel een aardig eindje rijden. Dan zou ik bij de Efteling meer kans op slagen zien, maar dan op een eigen stukje terrein en tegen (kleine) betaling.
 
PArdon, volgens mij hadden we dat de afgelopen 2 jaar samen met Tesla geregeld bij de finish van de E Rally !
Dus in incidentele gevallen zeer nuttig !

Natuurlijk, maar men heeft het nu over die andere planeet waar men zich druk maakt over stroompaaltjes langs de stoepranden en waar men het echte concept nog niet echt heeft begrepen.

- - - Updated - - -

En JustDiggit gaat zeker niet om sprookjes !

Jawel, sprookjes die waar worden:)
 
Info opgevraagd!
Disneyland parijs:
Hoofdparking 3 laadpunten. Werkt met code die je krijgt die werkt voor 1 dag. Inbegrepen in de prijs.
Hotel New York 2 punten
Dineyhotel zelf 2 punten

Ik vind het inderdaad gemakkelijk om met volle batterij te kunnen vertrekken, zeker na een toch zware dag...
 
vandaag geladen in MIGROS (supermarkt) in Nyon (CH).
Laders gevonden via plugshare en gelezen dat laden gratis was.
Heb als een volleerde 'zorro' staan zwaaien met alle laadpassen in mijn bezit, ZONDER gevolg.
Tot mijn oog viel op een piepklein knopje onderaan de laadpaal.. yes dat was het dus !
Bovendien was laden (slechts) aan 16A ipv de aangegeven 32A, maar je hoort me niet klagen :cool:

nyon.jpg
 
  • Like
Reactions: Noelis
Iemand ervaring met een laadpunt bij een hotel of parking in de buurt van disneyland parijs?

Ik ben recentelijk in het Disneyland hotel en Newport bay geweest. Beide hotels hebben (een beperkt aantal) laadpalen. Even melden bij de receptie en dan maken ze de paal open voor je. Let wel op dat je een verlengkabel meebrengt want de Tesla shuko past er niet in. Deze is te groot voor het kastje.