Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Valencia supercharger bezocht, bijna klaar
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    663.4 KB · Views: 42
  • image.jpeg
    image.jpeg
    376.9 KB · Views: 31
  • image.jpeg
    image.jpeg
    380.1 KB · Views: 30
  • image.jpeg
    image.jpeg
    376.9 KB · Views: 30
  • image.jpeg
    image.jpeg
    470.1 KB · Views: 42
Ik rijd zaterdag via Calais naar Engeland, oversteek met de Ferry. Nu zie ik daar twee supercharger staan. Zijn die beide beschikbaar als je met de boot gaat of helemaal niet? Heeft iemand daar al geladen?

In Calais staan op twee plekken snelladers. Eentje daarvan is alleen bereikbaar als je met de trein gaat. Dat geldt ook voor de snellader in Dover. (Als je de lader aantikt op het scherm in de auto geeft hij dat ook duidelijk aan)

Naar Engeland kan je het beste volladen in Gent dan haal je eenvoudig Maidstone. Daar kan je prima laden, wat drinken of wat eten.

Mocht je in Calais willen laden dan kan dat ook maar er staan nog maar twee aansluitpunten en een fatsoenlijke kop koffie is er niet te drinken.
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde
In Calais staan op twee plekken snelladers. Eentje daarvan is alleen bereikbaar als je met de trein gaat. Dat geldt ook voor de snellader in Dover. (Als je de lader aantikt op het scherm in de auto geeft hij dat ook duidelijk aan)

Naar Engeland kan je het beste volladen in Gent dan haal je eenvoudig Maidstone. Daar kan je prima laden, wat drinken of wat eten.

Mocht je in Calais willen laden dan kan dat ook maar er staan nog maar twee aansluitpunten en een fatsoenlijke kop koffie is er niet te drinken.
Duidelijk, dan rijd ik wel naar Maidstone. Koffie bij het Hilton daar is prima.
 
Erftstadt SuC kent behalve de McD en de Subway nog een authentieke jaren 70 Chinees. Met lunch/diner snel buffet, wok en a la carte. Rapportcijfer: 7,5. Uiterst vriendelijke bediening.

2 minuten lopen de andere kant uit dus... Tevens een inpandige bowlingbaan en squash zaal voor de liefhebbers. Het reclamebord van restaurant Ling staat bij de Supercharger, de eigenaar ging de tekst wervender maken voor de laders.

In elk geval wat anders dan de gebruikelijke schnitzels frieten en burgers. En de Rewe supermarkt zit aan de overkant van het kruispunt.
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde
Mogendorf was oorspronkelijk geplanned als 8 maar er zijn er 6 geplaatst ivm een gastank achter op het gras waar nrs 4ab geplanned waren. heb ik gehoord van de lokale Tesla fanaat die gelobbyd heeft voor Mogendorf. Zal nu wel aangepaste plek of vergunning hebben gekregen.