Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met Model S van België naar Portugal

This site may earn commission on affiliate links.
Op de website van Tesla supercharger stond vermeld dat er enkele open zouden gaan zomer 2015 waardoor ik mijn vakantie in Portugal gepland had .

Heeft er iemand ervaring met opladen in Spanje en Portugal en welke pasjes je moet aanvragen ?
 
Op de website van Tesla supercharger stond vermeld dat er enkele open zouden gaan zomer 2015 waardoor ik mijn vakantie in Portugal gepland had .

Heeft er iemand ervaring met opladen in Spanje en Portugal en welke pasjes je moet aanvragen ?

Wat betreft Spanje : je kan eens bij Daniel74 informeren. Die heeft véél ervaring met trips naar NoordSpanje, Asturia als ik het goed heb.
 
Mijn advies: enkel doen als je van de reis door Spanje zelf ook vakantie maakt (oftewel reizen van Parador naar Parador). Anders niet doen!

Ik ben vorig jaar naar Alicante gereden vanuit Eindhoven.
tot Barcelona is t nu te doen..
met nadruk op te doen

Heel eerlijk, tenzij je t echt leuk vind om de reis als avontuur te zien, niet doen!!!
Je bent redeljk wat kwijt aan tol, laat staan in onderweg zijn.

Ik ga dit weekend ook naar spanje.
wij vertrekken om 15.30 van huis en om 19.45 zitten wij heerlijk aan t strand 2000km verder.
dankzij Ryanair voor 60 Euro retour pp.

Ik zeg nooit nooit, maar zolang ik voor 6 tientjes retour kan ehhh never again ;-)

- - - Updated - - -

Ps de parador (hotelketen) is wel erg mooi. Zeker die in Tarragona waar ik 6 uur heb kunnen laden omdat ze enkel rode stekker hadden en ik geen juicebox.. laden a 16A. Met kids en vriendin die t beu waren :))