Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

mijn auto gromt als ik hem afsluit...

This site may earn commission on affiliate links.
Het valt me op dat als ik mijn auto afsluit nar enkele seconde iets onder frunk begint te grommen...lijkt wel het sluit mechanisme van de frunk...of iets wat in lock stand gaat...klinkt op zich wel grappig, maar na een paar keer irriteert het wel....lijkt wel alsof hij honger heeft.....komt het bekend voor of zal ik een filmpje maken?
 
Het valt me op dat als ik mijn auto afsluit nar enkele seconde iets onder frunk begint te grommen...lijkt wel het sluit mechanisme van de frunk...of iets wat in lock stand gaat...klinkt op zich wel grappig, maar na een paar keer irriteert het wel....lijkt wel alsof hij honger heeft.....komt het bekend voor of zal ik een filmpje maken?

Maak vooral opname, ben heel benieuwd. Er zit niet toevallig een vergeten huisdier in de frunk? Rijd je wel genoeg? Tesla's willen graag rijden, dus als je veel kleine stukjes rijdt wordt deze chagrijnig.
 
....ik heb niet de intelligente luchtvering, dus dat zal het niet zijn neem ik aan.

ik werd zojuist zowaar gebeld door Tesla Europe Service, dat zij vernomen hadden dat mijn auto gromt :eek: proactiviteit van een hoger niveau!!

ik heb twee filmpjes doorgestuurd gekregen, maar die kwamen niet direct overeen met mijn geluid....ik ga straks of morgen een filmpje maken want ze willen het graag even bekijken. als het niet goed was moet ik even langs het SC....ik mag ook naar Belgie (Aartselaar), omdat Tilburg ook niet echt naast de deur ligt. Ligt er in DUitslans niet een SC dichterbij, waar kan ik dat zien?
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and Keezje
....ik heb niet de intelligente luchtvering, dus dat zal het niet zijn neem ik aan.

ik werd zojuist zowaar gebeld door Tesla Europe Service, dat zij vernomen hadden dat mijn auto gromt :eek: proactiviteit van een hoger niveau!!

ik heb twee filmpjes doorgestuurd gekregen, maar die kwamen niet direct overeen met mijn geluid....ik ga straks of morgen een filmpje maken want ze willen het graag even bekijken. als het niet goed was moet ik even langs het SC....ik mag ook naar Belgie (Aartselaar), omdat Tilburg ook niet echt naast de deur ligt. Ligt er in DUitslans niet een SC dichterbij, waar kan ik dat zien?

Dat vind ik toch zo mooi om te horen. Welk bedrijf houdt nu fora in de gaten om problemen op te sporen en zo proactief klanten te benaderen. Echt waanzinnig, nee Ludicrous! Geweldig Tesla! Hartstikke mooi die passie voor je vak!
 
Het valt me op dat als ik mijn auto afsluit nar enkele seconde iets onder frunk begint te grommen...lijkt wel het sluit mechanisme van de frunk...of iets wat in lock stand gaat...klinkt op zich wel grappig, maar na een paar keer irriteert het wel....lijkt wel alsof hij honger heeft.....komt het bekend voor of zal ik een filmpje maken?

Heb ik ook steeds voor !
Wil je filmpjes een doorsturen aub of hier posten ?
 
Mijn 2e (p85d) deed dat ook - ik heb hem snel weggedaan. De X van de buurman doet het ook, en die probeer ik nu te overtuigen hem aan mij over te doen. Onze honden worden er wel weer wild van...

Overigens nog altijd beter dan de Roadster - die piept regelmatig als een COPD patient. Maar goed, van de RS houden we echt dus die houden we wel...
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Mijn MS geeft een stevige bonk samen met een luid krakend geluid telkens ik hem aan de lader hang en afsluit, sinds vorige donderdag is hij weg voor reparatie nadat ik de boodschap "voorste motor uitgeschakeld" op het display kreeg.... dit na anderhalve maand en 5000km op de teller, staat nu in Utrecht, in België te druk voor de reparatie volgens de Tesla mensen in Wilrijk.
 
....ik heb niet de intelligente luchtvering, dus dat zal het niet zijn neem ik aan.

ik werd zojuist zowaar gebeld door Tesla Europe Service, dat zij vernomen hadden dat mijn auto gromt :eek: proactiviteit van een hoger niveau!!

ik heb twee filmpjes doorgestuurd gekregen, maar die kwamen niet direct overeen met mijn geluid....ik ga straks of morgen een filmpje maken want ze willen het graag even bekijken. als het niet goed was moet ik even langs het SC....ik mag ook naar Belgie (Aartselaar), omdat Tilburg ook niet echt naast de deur ligt. Ligt er in DUitslans niet een SC dichterbij, waar kan ik dat zien?
Klinkt bekend, dacht eigenlijk dat dit de nieuwe luchtfilter is. Een soort klep die wordt gesloten. Mijn P85 had hier geen last van.
 
Ik heb inderdaad hetzelfde, ik twijfelde even, maar het filmpje geeft wel de doorslag :) Ben ook zeer benieuwd naar het antwoord van SeC alhoewel je nooit weet of ze niet morgen gewoon al bellen op basis van zo'n bericht. Ik verwacht dat ik (afhankelijk van wanneer de auto voor de instaplijsten naar Herbie gaat) deze week toch ook naar SeC moet omdat de rechterbuitenspiegel wat kuren heeft.