Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/...a8Da7QTEI6_nrStft3B3EJeXQ9eldMsItWNR0xciotuco

Mooie link naar alle geregistreerde Tesla's. Bijzonder interessant voor mij met mijn unieke configuratie die waarschijnlijk lang op zich zal laten wachten... Er is nog geen enkele Tesla met mijn configuratie en fiscale waarde geregistreerd. Ik hoef alleen maar mijn fiscale waarde in de gaten te houden om te weten dat mijn auto is geregistreerd.
 
Last edited:
Ten eerste, bedankt voor alle goeie tips op dit forum! Erg fijn dat er lotgenoten zijn die ook met smart op hun nieuwe auto zitten te wachten.

Ook ik zit al een tijdje te wachten op mijn auto. Ik heb een LR AWD blauw met wit interieur, 19" velgen en autopilot besteld per 29-4-2019 en ik heb zojuist via de source-code trick mijn VIN nummer weten te achterhalen! 5YJ3E7EB9KFxxxxx.

Nou maar hopen dat ie op 1 van de boten zit die binnenkort aankomt, ik zie dat de Grand Phoenix net binnen moet komen en dat de Grand Dahlia inmiddels ook de Atlantische oceaan aan het overtuffen is.
 
Hi allemaal,

Ik wacht ook op mijn Model 3 (RWD, zwart, zwart, 18” aero wheels). Afgelopen maandag besteld. Volgens medewerker grote kans op levering deze maand.

Stel ik krijg een afhaalmoment, kan je deze dan makkelijk wijzigen naar ander moment? Juni is voor mij namelijk een hele drukke maand :S
 
Hi allemaal,

Ik wacht ook op mijn Model 3 (RWD, zwart, zwart, 18” aero wheels). Afgelopen maandag besteld. Volgens medewerker grote kans op levering deze maand.

Stel ik krijg een afhaalmoment, kan je deze dan makkelijk wijzigen naar ander moment? Juni is voor mij namelijk een hele drukke maand :S
Ja hoor, je mag altijd de levering weigeren of proberen te verplaatsen. Daar werken ze gewoon in mee. Tesla heeft wel de regel dat als jij de auto niet binnen ongeveer 1 week kunt afhalen, jouw auto naar iemand gaat die dezelfde configuratie heeft, en jij een nieuwe auto krijgt toegewezen met een nieuwe leverdatum. (Dat kan dus ook een volgende boot worden dan)
 
Ten eerste, bedankt voor alle goeie tips op dit forum! Erg fijn dat er lotgenoten zijn die ook met smart op hun nieuwe auto zitten te wachten.

Ook ik zit al een tijdje te wachten op mijn auto. Ik heb een LR AWD blauw met wit interieur, 19" velgen en autopilot besteld per 29-4-2019 en ik heb zojuist via de source-code trick mijn VIN nummer weten te achterhalen! 5YJ3E7EB9KFxxxxx.

Nou maar hopen dat ie op 1 van de boten zit die binnenkort aankomt, ik zie dat de Grand Phoenix net binnen moet komen en dat de Grand Dahlia inmiddels ook de Atlantische oceaan aan het overtuffen is.
Dat klinkt goed! Kijk je nu voor het eerst via de source-code of vaker gedaan en zit er nu voortgang in de zaak?
 
Misschien handig voor andere leaserts, ik heb met Tesla hierover gebeld en zij zeiden dat voor lease je je bestelling niet ziet. Pas als er een auto aan je bestelling gekoppeld is, dan wordt deze zichtbaar in je Tesla account.
Misschien bij jouw maatschappij, maar bij LP krijg je wel een account waar je een RN nummer met je configuratie op kan zien - en dit vóór er een VIN wordt toegewezen.
 
Gisterenochtend om 10.30u dan de Model 3 opgehaald (metallic blauw, zwart interieur, Long Range Dual Motor, Autopilot + FSD).
iets te vroeg aangekomen konden we eerder aanhaken en het opleveren begon. Bij de eerste gelegenheid buiten de deur op de parkeerplaats bij daglicht nadere inspectie. panel gaps, rubbers, afwerking zag er alllemaal strak uit op 1-2 puntjes na die door Eindhoven worden opgepakt zo is mij toegezegd. De inruil was in de 10 minuten dat we daar waren al heel snel opgehaald en verplaatst, getuige de lege parkeerplek.
Dus ik denk dat de levering van auto's buiten de stress-periode (einde kwartaalsluitingen) al beduidend beter zijn. Die dag zouden er ca. 80 auto's afgeleverd worden (ter indicatie). Het was het wachten waard!!
 
  • Like
Reactions: Janus00
Nadat ik een aantal weken geleden had bedankt voor vin: 5YJ3E7EB8KF315xxx (wilde graag HW3)
zie ik net weer in source code vin: 5YJ3E7EB5KF315xxx (lager dan vorige).
De code is nu B5 ipv B8. Heb idee dat dit weer een oud model is en geen model van na 12 april. Even kijken maar wanneer factuur verschijnt en informeren tegen die tijd.
 
  • Funny
Reactions: eelcodb