Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt voor de tip! Lukt ook in Safari, alleen nummer nog niet gevonden. Ik ga door met zoeken.

Bij mij, bijvoorbeeld, ik zie in de bron de eigenaar als lease plan staan (nergens te bespeuren in de normale view)
Maar ook geen VIN. Nu meerdere mensen zeggen dat die VIN meestal echt op het allerlaatste moment wordt toegekend en sommige hebben ook al melding gemaakt dat het sneller ging. Ergens bij Tesla zal er wel een bepaalde trigger zijn op welke moment,exact, de VIN wordt toegewezen in het hele proces.

Ik heb het in ieder geval al opgegeven aangezien ze wel zullen SMSen als het zo ver is ;)

Veel succes en plezier met de (toekomstige) wagen!
 
Ik wacht het ook wel af. Ik had ze gebeld om te vragen of ik mijn huidige leaseauto bij Tesla kon achterlaten. Dit was allemaal geen probleem. Op de vraag wanneer ze denken dat de auto komt "ergens dit kwartaal"

Omdat ik wit interieur heb is er een langere wachttijd. Meeste mensen bestellen zwart/zwart en daar bouwen ze dr meer van.
 
Bij mij, bijvoorbeeld, ik zie in de bron de eigenaar als lease plan staan (nergens te bespeuren in de normale view)
Maar ook geen VIN. Nu meerdere mensen zeggen dat die VIN meestal echt op het allerlaatste moment wordt toegekend en sommige hebben ook al melding gemaakt dat het sneller ging. Ergens bij Tesla zal er wel een bepaalde trigger zijn op welke moment,exact, de VIN wordt toegewezen in het hele proces.

Ik heb het in ieder geval al opgegeven aangezien ze wel zullen SMSen als het zo ver is ;)

Veel succes en plezier met de (toekomstige) wagen!
Zie je wel de door jou samengestelde auto als "Jouw Tesla"? Ik zie daar al sinds eind maart een Model S, Model X en Powerwall :(
 
Zie je wel de door jou samengestelde auto als "Jouw Tesla"? Ik zie daar al sinds eind maart een Model S, Model X en Powerwall :(

Ja, dat wel, ik zie “Jan’s Tesla” met alle stappen afgechecked en een factuur (aan de rechterzijde) + een document over gray markets. Nu moet ik eerlijk zijn, die factuur zag ik enkel na de recente prijsdaling, voorheen stond die er ook niet bij. Ook al hier gelezen dat wat je te zien krijgt ook van leasing to leasing maatschappij afhangt.

Ik kan ook in de app inloggen maar daar kan ik enkel de video’s afspelen. De loot box is leeg en een referal code zie ik ook nergens. Er staat bij dat je die kan unlocken door alle video’s te bekijken maar niet in mijn geval.

View media item 120122View media item 120123View media item 120124
 
Last edited:
  • Like
Reactions: brederode
Bij mij is de VIN ook niet zichtbaar op 'mijn tesla'. Echter door te zoeken in de broncode van de pagina heb ik de VIN gevonden. Misschien heb jij dus ook wel gewoon al een VIN.

Heb ik geprobeerd, maar hij is er niet.
upload_2019-8-6_15-50-11.png

Ook de Tesla VIN finder extensie in Chrome aan staan.
 
Vanmiddag de Tesla model 3 THUIS in ontvangst genomen. Eerste vluchtige inspectie zag de auto er perfect uit (lak en zo). Men had het nu niet zo druk dus alle tijd om de auto, op initiatief van Tesla, thuis af te leveren. Ook had men van te voren uitvoerig de auto zelf geïnspecteerd of alles in orde is.
smile.gif

Wij zijn zeer tevreden met de aflevering.

Volgens de jongen die de aflevering deed komt morgen een schip aan met 400 auto's voor Nederland en over twee weken nog een schip met 500 auto's. Daarna zou er nog een derde schip komen met 4000 auto's voor Nederland! Deze moeten nog allemaal in Q3 worden afgeleverd.

Wetende dat de Model 3 in Nederland zo'n 5 a 6 duizend euro duurder is dan in Duitsland (na correctie van de BTW en Umweltbonus) zal Tesla in Nederland in 2019 dik geld verdienen...
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de model 3 bij je thuis werd afgeleverd?
 
Same here.. 30 juni bestelt en ook nog niks. Zelfs geen VIN.

Krijgen lease-rijders misschien voorrang omdat er een grote leasemaatschappij achter zit...?
Rustig maar. Wij hebben 12 april besteld, en pas sinds 1,5 week een VIN nummer. Kan dus even duren. Maar 4 maanden is nog niet veel, bij de meeste andere merken (zeker als het om een elektrische auto gaat) duurt het veel langer.
 
Same here.. 30 juni bestelt en ook nog niks. Zelfs geen VIN.

Krijgen lease-rijders misschien voorrang omdat er een grote leasemaatschappij achter zit...?
Sjonge, al 4 weken geleden, dat kan echt niet!

Gekheid.. ;) Maar een beetje geduld is wel zo netjes naar de mensen die al sinds maart zitten te wachten en nog niks hebben gehoord :) Daar ben ik er een van en ik ben leaserijder, dus dat beantwoord meteen je vraag.
 
  • Funny
Reactions: Wackmack and Hayden