dicktump
Member
Same here. Ik zou vandaag (14 aug) om 14:00 de levering van mijn witte LR AWD hebben, maar werd even na 11:30 gebeld dat het niet doorging. Ik was toen al onderweg (was wat aan de vroege kant, eerdere dingen die dag liepen sneller dan gepland). Ze hadden een 'base model' staan (ik neem aan een SR+?), maar ja, dat is geen LR AWD natuurlijk. In totaal zouden er 15 auto's verkeerd gekoppeld zijn.Werd vandaag door Tesla gebeld dat mijn levering van a.s. vrijdag naar alle waarschijnlijkheid niet door gaat, omdat de configurate van mijn M3 anders is als wat ik heb besteld. Ik heb al een VIN en een kenteken, via RDW opvragen zie ik niets geks (gewicht klopt etc.).
De medewerker zei; kleur klopt wel maar zit een ander accupakket / vermogen in. Meer details volgen.
De fout zou gemaakt zijn bij een volledige batch van M3's welke zojuist zijn binnengekomen. Iemand anders al meer gehoord?
VIN en kenteken had ik ook al, alles leek gewoon een LR AWD te zijn (waaronder de fiscale waarde). Dat bevestigde diegene aan de telefoon ook. Inmiddels is het VIN weggehaald uit mijn Tesla account, dus als ik inlog heb ik weer alleen een RN nummer.
Wanneer er wel geleverd gaat worden is onbekend. In elk geval niet deze week, maar de medewerker zei dat ik mijn telefoon en mail de komende weken in de gaten moet houden. Dus dat klinkt alsof het zomaar 2 weken of langer kan duren.
Balen natuurlijk, maar weinig aan te doen. Kan er wel boos om worden, maar dat verandert de situatie niet. En er is simpelweg geen alternatief voor een Model 3 op dit moment.
Last edited: