Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben in de eufori vanmorgen om 08:30 naar TB gegaan. Bleek de afspraak om 09:30 te zijn maar ik mocht in de personeelskeuken wat koffie slurpen en kreeg hem om 08:45 mee. Ik heb geen eens fotos gemaakt zo blij was ik. Spoiler zat er gelukkig op. Hij is binnen niet echt mooi schoon en wat vuile strepen op de dakbekleding. Type 2 kabel waren besteld...
Toch ook weer een kenteken die ik nog niet op de rwd site kan zien. Lijkt alsof die data niet meer upgedate worden
 
Ik heb een rode besteld, maar moet zeggen dat die Midnight Silver toch ook wel erg mooi is zeg!

Veel plezier ermee! :D

Ondertussen heb ik zelf net een belletje gehad van Tesla, schip 4 komt vrijdagavond / zaterdagochtend aan, daarop staat mijn Model 3. Maar het duurt waarschijnlijk nog wel 2 weekjes voordat de auto echt uitgeleverd kan worden. Ik heb geen haast ... heb liever dat alles goed gebeurt.

Waar ik dan weer tegen aanloop is dat onze vrienden van de Stedin (netbeheerder) geen haast maken, waardoor de elektricien nog niet aan de slag kan / wil met alle veranderingen in de meterkast voor de laadpaal. *zucht*
 
Ik heb een rode besteld, maar moet zeggen dat die Midnight Silver toch ook wel erg mooi is zeg!
Ik heb een blauwe X en heb echt niks met grijs, maar op deze Model 3 met de brushed chrome elementen en wit interieur ziet het er erg mooi uit! Maar goed, hij staat nog niet wintervuil :).

Waar ik dan weer tegen aanloop is dat onze vrienden van de Stedin (netbeheerder) geen haast maken, waardoor de elektricien nog niet aan de slag kan / wil met alle veranderingen in de meterkast voor de laadpaal. *zucht*
Ik heb al anderhalf jaar een Model X, en ik ben er nog altijd niet aan toe geraakt om de meterkast uit te breiden. Het zal nu echt wel moeten, met een 2e elektrische auto in de garage :).
 
Vind ik wel erg vreemd. Ik wacht nog op mijn eerste EV ooit, dus moet nog veel leren. Echter hoe moet je zoiets dan opladen? Ik kan straks mijn model 3 alleen via een publieke laadpaal opladen.
Scoor bij Charging Solutions for EV | NewMotion een gratis laadpasje. Met dat pasje dat je dan op hun site moet registreren kan je bij 80000 publieke laadpalen laden, vaak aan 35c/kWh aan normale laders en +60cent/kWh bij FastNed en andere snelladers.

De rest (andere goedkopere laadpassen, thuisinstallatie, ...) zal je na verloop van tijd wel leren, in functie van je gebruik. Maar naast de superchargers van Tesla voor doorreis is zo een laadpas zoals NewMotion heel erg handig om te laden terwijl je geparkeerd bent.
 
Vind ik wel erg vreemd. Ik wacht nog op mijn eerste EV ooit, dus moet nog veel leren. Echter hoe moet je zoiets dan opladen? Ik kan straks mijn model 3 alleen via een publieke laadpaal opladen.
er zijn genoeg laadpalen(waaronder SuperChargers & Walboxen) met vaste kabels, dan heb jezelf geen kabel nodig.

overigens heb ik maar 6 maanden supercharging gekregen terwijl ik refferal + geen proefrit gemaakt heb.
 
6FFFD86A-E196-409E-9843-122F88FC1445.jpeg
Whahaha ja vast, als je net je auto hebt gehaald ;)
Ben niet zo een beste fotograaf
 

Attachments

  • D98B5699-E57F-4341-9CE5-FF635B53B3E8.jpeg
    D98B5699-E57F-4341-9CE5-FF635B53B3E8.jpeg
    733.3 KB · Views: 65
  • C5968884-811C-4361-9728-052F0F7C710D.jpeg
    C5968884-811C-4361-9728-052F0F7C710D.jpeg
    450 KB · Views: 73
Zo leuk om te zien dat er steeds meer M3 geleveerd worden, ik let ieder dag op maar nog geen "in het wild" gespot. Gaat vast niet veel langer duren, in Eindhoven rijden uberhaubt veel Tesla rond...

Ik had een vraagje wat betref de afleveringsproces, ik heb namelijk mijn auto via een leasemaatschappij besteld begin februari, maar heb nog niets gehoord, wat me opzicht niet verras, het is nog vroeg. Echter kreeg ik maandag een mailtje van Tesla dat een account voor me aangemaakt was en dat ik mijn wachtwoord mocht aanmaken. Ik vraag me af of dat betekent dat Tesla de bestelling dan werkelijk binnen heeft gehad (of dat het nu echt besteld is?), of is dat in verband met mijn proefrit aankomende zaterdag, waarvoor ik al gegevens had achter gelaten bij de Tesla Store... Iemand daar ervaring mee, wanneer krijgen jullie een seintje van Tesla wat betref een account?