Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Een account is om later je auto mee te kunnen beheren. (oa. nodig voor de App). Staat los van de proefrit.
Van wat ik begreep hier van anderen worden de leaseauto's door een handmatig team bij Tesla in orde gemaakt. Dus iemand bij Tesla maakt alle accounts aan, waar dan later een auto aan toegevoegd wordt.

Ik zou dus zeggen dat je een klein stapje verder bent in het proces :)
 
  • Like
Reactions: Cely
Ooooh nice, nou, kan natuurlijk nog lang duren, er zijn genoeg reservatiehouders en vroege bestellers die hun auto moeten krijgen, maar daar word ik al blij van :D. Op de site van Tesla staat nog steeds "maart" als leveringdatum als je een 3 besteld... Zou het nou echt kunnen?
 
  • Like
Reactions: Michel3
Toch ook weer een kenteken die ik nog niet op de rwd site kan zien. Lijkt alsof die data niet meer upgedate worden

Denk dat de data van RDW opendata uit een datawarehouse komen dat elke nacht ververst wordt. De data lopen namelijk altijd een dag achter:

A9C55DE5-F9D4-499F-A82D-FECF02EAB77F.jpeg
 
  • Like
Reactions: basdej
Model 3 Performance in Midnight Grey, performance pack met 20" velgen en wit interieur.
Ik vind dat je echt een mooie uitvoering hebt gekozen.
Heb nu een pearl white awd met 19" besteld. Heb de levering van as zaterdag naar 5 maart verzet. As vrijdag hoop ik een awd met 19 inch van een vriend te mogen "proeven" omdat ik sterk twijfel over een P.
Grote kans dat ik as vrijdag mijn bestelling probeer te annuleren en een P bestel in de uitvoering zoals jij hem hebt gekozen!
 
  • Like
Reactions: wooter
Scoor bij Charging Solutions for EV | NewMotion een gratis laadpasje. Met dat pasje dat je dan op hun site moet registreren kan je bij 80000 publieke laadpalen laden, vaak aan 35c/kWh aan normale laders en +60cent/kWh bij FastNed en andere snelladers.

De rest (andere goedkopere laadpassen, thuisinstallatie, ...) zal je na verloop van tijd wel leren, in functie van je gebruik. Maar naast de superchargers van Tesla voor doorreis is zo een laadpas zoals NewMotion heel erg handig om te laden terwijl je geparkeerd bent.
Vandaag moest ik onverwacht naar Brabant dus voor vertrek de Tes even afgetopt bij een publieke NewMotion-laadpaal. Wat een gedoe zeg... (Veel te lange) Kabel opdiepen uit het ondervak in de trunk, insteken, oh rechterstall doet het niet, overzetten naar links. Pasje erlangs, toch even in de auto checken. Hee, laadfout? Stekker opnieuw erin, nu doet hij het wel... Bij ophalen laat de de paal mijn kabel niet los. Beetje aanklooien, wachtende mensen bij het stoplicht roepen iets toe, na veel getob is het gelukt.. Dan heb ik toch wel te doen met al die EV berijders die aangewezen zijn op die paaltjes.

Ik kom tijdens woon-werkverkeer altijd een paal tegen waar een Model S, 2 I-paces en een E-golf vechten om de plekken. Dan sta je weer even stil bij het genot van je eigen parkeerplek met eigen vaste laadmogelijkheid:)
 
Vandaag moest ik onverwacht naar Brabant dus voor vertrek de Tes even afgetopt bij een publieke NewMotion-laadpaal. Wat een gedoe zeg... (Veel te lange) Kabel opdiepen uit het ondervak in de trunk, insteken, oh rechterstall doet het niet, overzetten naar links. Pasje erlangs, toch even in de auto checken. Hee, laadfout? Stekker opnieuw erin, nu doet hij het wel... Bij ophalen laat de de paal mijn kabel niet los. Beetje aanklooien, wachtende mensen bij het stoplicht roepen iets toe, na veel getob is het gelukt.. Dan heb ik toch wel te doen met al die EV berijders die aangewezen zijn op die paaltjes.

Ik kom tijdens woon-werkverkeer altijd een paal tegen waar een Model S, 2 I-paces en een E-golf vechten om de plekken. Dan sta je weer even stil bij het genot van je eigen parkeerplek met eigen vaste laadmogelijkheid:)

Al meer dan vijf jaar dagelijks aan de publieke laadpaal, maar nooit gedoe gehad en altijd wel plek aan een van de vele laadpalen in de buurt. Aansluiten en afkoppelen is bijna een automatisme geworden.
Ja, een eigen oprit/garage is fijn, maar wonen in het centrum van de stad heeft ook weer z’n voordelen. :)

Ook een extra 2m kabel erbij die ik meestal gebruik.