Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien dat de auto's van Noorwegen echt alleen voor Noorwegen zijn, terwijl de auto's die in Zeebrugge aankomen over de rest van Europa worden verspreid? (NL/DE/BE/LU/FR?)

Zo is het, inclusief Spanje en Italië waar nu ook wordt uitgeleverd. Pas eind maart komt BE/NL in de volle aandacht omdat ze dan vrij kort voor einde Q1 nog snel kunnen leveren.
 
  • Like
Reactions: Tozz
Vandaag m'n LR AWD Silver met wit interieur, 18" opgehaald.
Wat. Een. Machine. Zo snel...

Schitterend.
Aflevering duurde ongeveer een half uurtje. Heldere goede uitleg. Was ook netjes om 13.00uur aan de beurt.

Bij de aflevering wel nog een vetplek ontdekt aan de zijkant vd deur (bij de gordel), maar deze werd ter plekke schoongemaakt door Tesla.
Wel een klein foutje ontdekt, wat de loszittende rubber rechtsvoor bij de bijzittersportier is. Tesla heeft foto's gemaakt en dit in het profiel gezet. Geen idee wat ze er mee doen overigens...
Foto's volgen later.

Eerste indruk zeer positief!
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Ik zie in mijn account overzicht ineens een vinkje bij Betaling. Financiering via ABN AMRO. Betekent dit nieuwe vinkje iets? Ik krijg sowieso geen eindfactuur denk ik. Of wel?

Hmm, ik ook. Ook via ABN. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang dat vinkje er al staat of dat hij nieuw is. Check iedere dag of er nieuwe documenten zijn, maar dat vinkje al even niet meer gecheckt.
 
  • Like
Reactions: jorisee
Hij heeft 'm nog niet ;) (maar misgun het 'm ook niet). Maar ik krijg wel steeds meer behoefte aan slachtofferhulp o_O

Door dit forum daar nu wel over aan het twijfelen, maar Findio financial lease heeft alles in orde volgens Danny van Tesla die vandaag belde en het lijkt te gaan gebeuren. Heb ook al VIN. Bizar! Excuses mannen (maar heel blij dat ik dit forum heb gevonden)

Met chrome delete? Dan zou het zo worden....

Oe, nice! initieel zonder chrome remove, want het kan ook later nog, maar dit ziet er wel heel strak uit. Kon het me lastig voorstellen.

Ik ga toch even nabellen bij de wrapper..
 
Misschien dat de auto's van Noorwegen echt alleen voor Noorwegen zijn, terwijl de auto's die in Zeebrugge aankomen over de rest van Europa worden verspreid? (NL/DE/BE/LU/FR?)

de auto's van Noorwegen komen ook via Zeebrugge.

Maar de auto's die in Noorwegen aankomen zijn enkel voor Noorwegen.
Net zoals de auto's die in Nederland aankomen, enkel voor Nederland zijn.
;)

Tesla ziet gewoon de Noren liever dan de Nederlanders.
én véééééél liever dan de Belgen;););)
 
de auto's van Noorwegen komen ook via Zeebrugge.

Maar de auto's die in Noorwegen aankomen zijn enkel voor Noorwegen.
Net zoals de auto's die in Nederland aankomen, enkel voor Nederland zijn.
;)

Tesla ziet gewoon de Noren liever dan de Nederlanders.
én véééééél liever dan de Belgen;););)
Zonder dollen.
Het is toch gewoon de aloude afleverstrategie?
Hoe dichter bij de fabriek (Fremont), hoe later in het kwartaal de afleveringen.
Nu in de variant ‘hoe dichter bij Zeebrugge...’.
 
de auto's van Noorwegen komen ook via Zeebrugge.

Maar de auto's die in Noorwegen aankomen zijn enkel voor Noorwegen.
Net zoals de auto's die in Nederland aankomen, enkel voor Nederland zijn.
;)

Tesla ziet gewoon de Noren liever dan de Nederlanders.
én véééééél liever dan de Belgen;););)
Nu ga ik eind mei op vakantie naar Noorwegen en zal daar een roadtrip maken van 2 weken in mijn nog te leveren Model 3. Dat moet dan wel helpen in een snelle levering neem ik aan? ;)
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Nu ga ik eind mei op vakantie naar Noorwegen en zal daar een roadtrip maken van 2 weken in mijn nog te leveren Model 3. Dat moet dan wel helpen in een snelle levering neem ik aan? ;)

Eind mei ?
Er is inderdaad een kans dat je je die roadtrip met de Model-3 kan maken !

Fantastische keuze trouwens. Zowel de Model-3 àls de roadtrip door Noorwegen.;)
 
  • Like
Reactions: Jopie