Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hmmm net het kenteken vab mn Tesla gekregen) auto is vorige week al een keer tenaamgesteld geweest. Heeft ienand dat al eens gehad? Weet niet of ik nou een "tweedehandsje" wil en vraag me dan meteen af waarom eigenaar 1 hem teruggegeven heeft..

Onze 3 was ook voor de levering op kenteken gezet, na de annulering stond het aantal eigenaren bij rdw weer op 0.

Beste is even bellen met Tesla en vragen of jij de eerste eigenaar bent.
 
Hmmm net het kenteken vab mn Tesla gekregen) auto is vorige week al een keer tenaamgesteld geweest. Heeft ienand dat al eens gehad? Weet niet of ik nou een "tweedehandsje" wil en vraag me dan meteen af waarom eigenaar 1 hem teruggegeven heeft..
Ik heb die van mij (stond op oplevering vorige week) geannuleerd omdat ik voor een P wil gaan. Hoeft dus niets met de auto aan de hand te zijn. Welke vin heb jij?
 
@Joost1983 Mijn boot 4 auto moet nog een datum krijgen!

Vandaag zou ik gebeld worden met een nieuwe datum aangezien de levering van vandaag niet door ging. Om 15.30 nog niks gehoord dus toch maar even gebeld: "U staat bij mijn collega op de lijst om terug te bellen, u hoort vandaag nog van ons!". Inmiddels is het 19.20 en ik heb nog niks gehoord. Werkt het delivery team ook in de avond of mag ik morgen weer boos in de telefoon klimmen?
 
  • Helpful
Reactions: Joost1983
Heeft iemand van jullie zijn winterbanden (al) geleverd gekregen? Bij mij werd er niet eens wat over gezegd bij afleveren (en ik vergat het te vragen door de Tesla glimlach). Telefonisch werd mij verteld dat ze naar een SeC gestuurd worden?

Vandaag even SeC gebeld in Den Haag. Ik had ze ook meebesteld en wil ze in april even erop zetten voor tripje naar de sneeuw. Ze hadden daar toevallig een set liggen dus die is per direct voor me gereserveerd. Lag dus niet in Tilburg o.i.d.
 
@Joost1983 Mijn boot 4 auto moet nog een datum krijgen!

Vandaag zou ik gebeld worden met een nieuwe datum aangezien de levering van vandaag niet door ging. Om 15.30 nog niks gehoord dus toch maar even gebeld: "U staat bij mijn collega op de lijst om terug te bellen, u hoort vandaag nog van ons!". Inmiddels is het 19.20 en ik heb nog niks gehoord. Werkt het delivery team ook in de avond of mag ik morgen weer boos in de telefoon klimmen?
Ben bang dat ze dan niets nieuws te melden hebben...

Ik hoop dat mijn Model 3 vandaag in Groningen is afgeleverd. Toch maar alvast even kijken morgen. Ben benieuwd.
 
Op de website van de rdw lijkt mijn model 3 privé te staan ipv zakelijk. Hoe kan ik dit zeker weten? Ik heb wel een eenmanszaak.

Edit: ik heb ook geen kabel meegekregen afgelopen vrijdag... Echt slecht. Kan nu alleen bij Fastned en Superchargers laden, thuis kan ik niet laden want ik mag geen kabel over de stoep leggen...
 
Zo benieuwd of ze er genoeg hebben als de aantallen uitleveringen omhoog gaan
Knullig dat ze zelfs dat niet kunnen meeleveren, ik zou knap omhoog zitten zonder.
Verbaast mij sowieso dat ze hele auto’s afleveren maar echt super basic dingen als laadkabels, achterspoilers en type aanduidingsplaatjes na moeten leveren... je gaat je bijna afvragen wat er nog meer mist aan onderdelen die niet zo in het oog springen.
 
  • Funny
Reactions: timanrebel
Op de website van de rdw lijkt mijn model 3 privé te staan ipv zakelijk. Hoe kan ik dit zeker weten? Ik heb wel een eenmanszaak..
Je eenmanszaak is dezelfde natuurlijke persoon als jij privé, dus volgens mij is er geen verschil. Het enige verschil is of je hem zakelijk op de balans hebt staan of in privé. Met een BV is dat anders omdat de BV een ander natuurlijk persoon is dan jijzelf.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB