Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Uw Model 3 levering staat voorlopig gepland op 28/3 om 14:00 uur in Gent

Eindelijk!!
:):)
Schermafbeelding 2019-03-19 om 22.57.33.png

Oeps, toch even slikken !! Pas 17/03 besteld !!!
 
Screenshot_20190319-224433_Messages.jpg

Whaaa spannend...

Juni 2018 gereserveerd, 23 februari besteld, 4 maart geannuleerd en opnieuw besteld, gisteren de eindfactuur met VIN ontvangen en dus hopelijk volgende week dinsdag ophalen :)

Gaat op zich vrij vlot allemaal.

Onze administratie had alleen een foutje gemaakt in de omschrijving van de aanbetaling op 4 maart, waardoor die bij Tesla niet automatisch aan de bestelling werd gekoppeld. Heeft heel wat belletjes gekost om die betaling weer boven water te krijgen, maargoed, dat was dan ook vooral onze eigen fout.
Al met al mag ik niet klagen (zeker niet als ik sommige andere drama verhalen hier lees).

Lijkt erop dat Tesla weer haar uiterste best gaat doen om zoveel mogelijk auto's nog vóór 1 april te leveren ivm de kwartaalcijfers.
 
Geen idee waar Tesla mee bezig is. Gisteren registreerden ze 6 wagens. Ondertussen in Noorwegen : bijna 350 Model 3's vandaag.

Nou zo vreemd is dat niet. In Noorwegen is net een boot aangekomen en die auto's worden nu in rap tempo uitgeleverd. En schijnbaar zijn er voor Nederland op dit moment even geen auto's beschikbaar (er moet ook een tiental andere landen worden voorzien), maar komt er zo te lezen volgende week weer een flink aantal leveringen op gang.
 
Net een berichtje ontvangen dat de levering van mijn model 3 voorzien is op 22 maart , om 9:30 in Gent. Dat is binnen 2 dagen:eek:
Het gaat gebeuren!
Maar nu even niet...ik ben nog op vakantie.;)
Even serieus, man.
Laat je niet opjutten door Tesla, TMC of de andere ellende in het nieuws. Concentreer je op het nu; cocktails op het strand, zwemmen met je vriendjes en vriendinnetjes, ongegeneerd toetasten aan tafel en de bar. Doe het anders voor ons, de thuisblijvers.
Desnoods vormen we bij jullie terugkomst een team van slachtofferhulpverleners voor al de perikelen die jullie met de komst van de Model 3 nog moeten doorstaan.
Geniet, zolang het nog kan.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: KrisB and Johan4444
Even serieus, man.
Laat je niet opjutten door Tesla, TMC of de andere ellende in het nieuws. Concentreer je op het nu; cocktails op het strand, zwemmen met je vriendjes en vriendinnetjes, ongegeneerd toetasten aan tafel en de bar. Doe het anders voor ons, de thuisblijvers.
Desnoods vormen we bij jullie terugkomst een team van slachtofferhulpverleners voor al de perikelen die jullie met de komst van de Model 3 nog moeten doorstaan.
Geniet, zolang het nog kan.
Geen zorgen P. we genieten zeker volop van de vakantie, en de model 3 komt wel eens. Het enige dat ik probeer te regelen is om de coating erop te krijgen voordat we er om gaan .
Zonnige groeten uit Sri Lanka.
20190320_092021.jpg

IMG-20190319-WA0011.jpg

20190319_174036.jpg
 
Last edited:
@JoostG Ik kreeg ook geen SMS. Had gisterochtend gebeld (nog geen datum bekend) en werd 's middags teruggebeld met leverdatum komende donderdag. In geval van twijfel toch nog even bellen, het kan opeens heel snel gaan. Wachttijd bij telefoon delivery was er gisteren ook niet, kreeg direct iemand aan de lijn.
 
Heeft er iemand die zo'n SMSje gehad heeft al eens effectief gebeld of dat niet weer zo'n algemene voorspelling van levertijd SMS is?

Ik heb reeds twee ingeboekte afspraken gehad die ze niet gehaald hebben. Ze bellen dan steeds 1-2 dagen voor "leverdatum" om te zeggen dat de wagen nog steeds niet van Zeebrugge tot in het SEC geraakt is. De laatste keer zegden ze gewoon (het eerlijkste) we bellen u wel op als hij in Gent is want niemand weet precies wanneer welk transport verloopt. Iets later op de dag kreeg ik geen telefoon maar wel ook zo'n SMS met levering voorzien op 23/3. Maar ik vrees dat dit gewoon weer geautomatiseerde SMSen zijn met een "guessed delivery" en geen 100% zekerheid. Zoethoudertjes om te zeggen: hij komt binnenkort, heel binnenkort, echt waar, deze keer menen we het....misschien, hopen we toch althans
 
  • Helpful
Reactions: Jkr85
Gisterenavond 2 sms'jes en een mail gehad dat ik 30/03 om 14u mag aanschuiven in Hasselt om de mijne op te halen. :)

Wel nog even een "bang head here" momentje gehad deze week. Ben al een paar keer in Hasselt geweest om een TWC los te peuteren maar iedere keer het antwoord "Nee, die kan je pas krijgen als je een VIN hebt." Dit weekend de VIN gekregen en weer naar Hasselt gebeld om er eentje aan de kant te leggen, en dan krijg je doodleuk de mededeling dat je die ook met je reserveringsnummer had kunnen bestellen.

:confused::confused::confused:*Banging head somewhere* :confused::confused::confused:

Maar gelijk het opgestuurde formulier ingevuld en teruggestuurd. Vrouwlief was in Hasselt op koffieklets dus had de (ijdele) hoop dat ze die dan wel even zou kunnen meebrengen, maar helaas, nog niks gehoord.
Eens benieuwd of ik dat ding nog ga kunnen afhalen voordat ik de auto heb....:D