Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Daarna zag ik echter pas dat een afdekstuk aan de passagierszijde ontbreekt. Hopenlijk ergens op voorraad, morgen maar eens bellen.
View attachment 389761

Vandaag kwam Tesla Roadservice het afdekstukje even erop zetten, 1 minuut werk.
Type 2 kabel was alleen van 4,5mtr op voorraad. Ik wacht wel op die van 7,5, voor die ene keer dat ik hem nodig heb lijkt het me wel handig om langer te hebben.
 
Vrijdag 1400 uur ophalen. Auto staat in Tilburg al een week op mij te wachten. Kabels zijn al weer op, SeC Den Haag heeft ze ook niet meer lees ik net, maar ik ben toch wel op de publieke palen aangewezen. Nou ja, wel kan LP iets regelen.
Twee nachtjes wachten nog....
 
Proficiat eh! Nu maar hopen dat niemand het extra gemunt heeft op je wagen met zo'n nummerplaat. Sentry mode FTW!
Ja, en daar rijst bij mij meteen een vraag. Wat is beter qua beveiliging. De Sentry mode of de normale beveiliging met hellingshoek e.d. Want helaas schakelt de Sentry mode het beveiligings- en voertuigvolgsysteem volledig uit. Dus als de auto gestolen wordt terwijl Sentry mode aanstaat kan je niet eens zien waar je auto naar toegaat en tasten ook Tesla en de politie in het duister. En dan sta je wel te kijken daags na de aflevering van je auto.
 
Zojuist mijn S85D achtergelaten in Tilburg.

En M3P, blauw van buiten met wit van binnen opgehaald. Inclusief laadkabel en spoiler (dat laatste was voor mij niet nodig geweest).

Perfecte staat. Audi's en BMW's plagen op eerste rit. Feestbeest!

Nice! Exact zelfde config hier en dezelfde mening mbt de spoiler. Ga je deze er af proberen te halen? Hier wel het plan iig. Zelfde voor eventuele dual motor badge.
 
Vrijdag 1400 uur ophalen. Auto staat in Tilburg al een week op mij te wachten. Kabels zijn al weer op, SeC Den Haag heeft ze ook niet meer lees ik net, maar ik ben toch wel op de publieke palen aangewezen. Nou ja, wel kan LP iets regelen.
Twee nachtjes wachten nog....
psst, heel stil hoor, niet door vertellen. Ik was gisteren bij het SeC Den Haag. Medewerker vroeg mij of alle laadkabels geleverd waren. (Op zo'n manier dat ik de indruk kreeg dat hij er zo een voor mij kon pakken)