ls7899
Member
Klopt helaas
Heb nu een reserveringsnummer via servicecenter gekregen volgens de verkoper kan de lease dit dan koppelen. Morgen even bellen met de bestelling en hopelijk kunnen ze dat dan
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt helaas
In België hebben we gewoon nog geen NOA en krijgen we er dus ook geen meldingen over. Ook als we in Nederland rijden, hebben we geen NOA. De menu-optie om het aan te zetten is er gewoon niet.Wat is dit nu (ik kan lezen wat er staat maar ik bedoel meer waar het vandaan komt)? Ik zie de melding;
“Navigate on autopilot is not supported in current region.”
In zowel België als Frankrijk lijkt deze melding constant zichtbaar. Betekent dit dat iedereen in België en Frankrijk geen NOA heeft of enkel als je auto geregistreerd staat in een ander land dan waar je je bevindt?
En meisjes, sorry.En meisjes....
Ik heb de auto besteld eind maart via DirectLease. Ik heb wel een tesla account en een VIN. In het account is sindsdien niets gewijzigd, ik check het om de zoveel dagen. Zowel de leasemaatschappij als Tesla Amsterdam geven aan dat de auto in ieder geval verwacht te worden geleverd (geen garantie) voor 1 juli. Ik hoop uiterlijk half juni want daarna ben ik 4 weken weg en wilde graag met de M3 op vakantie. Kans is dus heel klein (zeg maar niet) dat dit nog voor half juni gaat lukken verwacht ik. Dan maar half juli. Gaat om een witte AWD LR.Klopt helaas
Ik heb de auto besteld eind maart via DirectLease. Ik heb wel een tesla account en een VIN. In het account is sindsdien niets gewijzigd, ik check het om de zoveel dagen. Zowel de leasemaatschappij als Tesla Amsterdam geven aan dat de auto in ieder geval verwacht te worden geleverd (geen garantie) voor 1 juli. Ik hoop uiterlijk half juni want daarna ben ik 4 weken weg en wilde graag met de M3 op vakantie. Kans is dus heel klein (zeg maar niet) dat dit nog voor half juni gaat lukken verwacht ik. Dan maar half juli. Gaat om een witte AWD LR.
Nee hoor, ik heb op 6 april (m3 LR grey) besteld. Ze hebben één keer gebeld ivm kvk uittreksel, en toen is het wachten begonnen...1 april besteld (m3 LR, Black met sportvelgen).
Ook hier nog niks vernomen... iedereen om mij heen hebben een VIN maar ik niet.
1 april besteld (m3 LR, Black met sportvelgen).
Ook hier nog niks vernomen... iedereen om mij heen hebben een VIN maar ik niet.
In Feb een M3P (geen AP, zwart interieur, grijze kleur) besteld, LM in eerste week maart doorgevoerd. Tesla heeft zelf LM per mail op de hoogte gesteld van levering eind april/begin mei maar sinds dien niks gehoord. Volgens Tesla zitten alle documenten goed en is het wachten voor het koppelen van een VIN maar daar blijft het bij.Je bent niet de enige hoor. Ik heb 4 april besteld (rode LR AWD, 19") en ik heb ook nog niks gehoord.
Ik zie trouwens dat Morning Cornelia woensdag al wordt verwacht om 06:00 als je kijkt naar de aankomsttijden van Port Zeebrugge. Dat is 3 dagen eerder dan gepland.
Ik heb op 17 april de bestelling via Alphabet bevestigd. In mijn Tesla account zie ik vooralsnog alleen een reserveringsnummer, geen VIN. Ook nog niet gebeld door Tesla. Ik heb een M3 AWD LR besteld in het wit, 19" velgen, wit interieur, geen AP. De opleverdatum in My Alphabet staat op 30-juni, ik hoop stiekem dat die op de Morning Cornelia zit. To be continued ..
Kunnen we dan de overheid niet wijsmaken dat die model 3 in Europa geassembleerd wordt? Dat scheelt toch mooi weer 10% in de prijs.Ik heb net toevallig even met een Mobile Service engineer gesproken over de afleveringen van Model 3. Iemand hier riep het al eens, wat ik destijds in twijfel trok, maar het blijkt inderdaad dat er in Zeebrugge US-versie auto's binnenkomen en dat headlight units dus eerst vervangen moeten worden. Sterker nog: ook de taillight units, de hazard-light knop (waar in de EU een eCall knopje bij zit) EN de laadpoort moeten allemaal in Europa aangepast worden. Bizar, er moeten daarna dus weer kratten vol met onderdelen terug naar de VS, ik neem aan dat men die spullen niet weggooit (hoop ik dan).
Verder interessant weetje: er komt een 2e service center in Amsterdam (Noord) en eentje in Utrecht bij om de overige SeCs te ontlasten.
Heel gaaf voor jouw en fijn dat je hem zo snel krijgt, twijfel wel heel erg aan hoe tesla beslist wie wat krijgt. Heb 4 weken eerder besteld met de zelfde configuratie, en nog niks bekendTesla Model 3 LR RWD, solid black met 19" sport wheels op 29-04 besteld.
Zojuist te horen gekregen dat het VIN nummer bekend is en dat de auto op 15 mei in Tilburg aankomt. Levering zal in de week van 20 mei geschieden. Daadwerkelijke informatie volgt deze of volgende week gaf de medewerkster aan.
Kunnen we dan de overheid niet wijsmaken dat die model 3 in Europa geassembleerd wordt? Dat scheelt toch mooi weer 10% in de prijs.