Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,
Al tijden lurker, maar vorige week vrijdag besteld.

Vrijdag 17-5 Rood LR AWD (verder alles standaard) besteld en documenten in orde gemaakt. Geen inruil en contant.
Maandag 20-5 aangepast naar Blauw LR AWD met trekhaak.
Vandaag 21-05 zie ik opeens eind factuur in mijn account staan.

Hoe lang gaat het nog duren en hoe krijg je je VIN? Ik wilde hem eigenlijk nog niet zo snel, wil graag HW3 namelijk.

Voor de mensen die hem recentelijk gekregen hebben, wat was jullie fabricage datum?
 
Wit interieur is momenteel inderdaad wat zeldzaam. Geen idee of er op de volgende boot een inhaalmaneuver werd ingezet.

Het witte interieur is trouwens prachtig. Gelukkig had ik 'm voor het leveren van mijn Model 3 met zwart interieur nog geen gezien, of het had me geld gekost ;-).
 
Zojuist bestelling geplaatst via Alphabet
Tesla model 3 75kWH Long Range RWD 202 KW AUT
Zwarte premium interieur inclusief AP.
Standaard velgen.

Alphabet geeft aan dat ik rekening dien te houden met een levertijd van circa 3 tot 4 maanden.

Heeft iemand ervaring met Alphabet?
 
  • Like
Reactions: Tozz
Zojuist bestelling geplaatst via Alphabet
Tesla model 3 75kWH Long Range RWD 202 KW AUT
Zwarte premium interieur inclusief AP.
Standaard velgen.

Alphabet geeft aan dat ik rekening dien te houden met een levertijd van circa 3 tot 4 maanden.

Heeft iemand ervaring met Alphabet?

Ik heb ook via Alphabet besteld op 15 april. Ik kreeg een verwachte levertijd van 30 juni, dat is 2,5 maanden dus.
 
Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. 14 mei heeft Alphabet de bestelling bij Tesla aangevraagd (awd zonder trekhaak) en tot op heden is het stil. Alphabet gaf vandaag aan dat Tesla geen reactie geeft op mailtjes en zij dit gaan escaleren.. schijnt nogal een bende te zijn op het moment. Volgens alphabet hebben vele klanten geen bevestiging ontvangen en weet alphabet de status ook niet. De betreffende afdeling van Tesla geeft geen gehoor en is ook voor alphabet niet telefonisch te bereiken :(

Leuk die referral actie! Die wordt mooi door mijn neus geboord als dit nog een week duurt haha man man