Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je niet gezien om 13:00 uur was je er eerder of later. Levering bij mij ook ok muv de 4 mtr. Gelijk ff doorgereden naar de velgenboer voor een andere set 19 inch.
 

Attachments

  • P2uNP6gNRiWpip0KwcZV2w.jpg
    P2uNP6gNRiWpip0KwcZV2w.jpg
    658.8 KB · Views: 80
  • Like
Reactions: Janus00
  • Informative
Reactions: adjego
Vandaag om 14:30 mijn Model 3 opgehaald. Auto rijdt heerlijk maar Tesla Eindhoven mag wat dingen gaan oplossen: sleep oog ontbreekt, schade bij kofferbak buitenkant, schade links achter bumper. Auto was overigens vrij vies van binnen. Blijkbaar toch nog niet van het juiste niveau. Maar de rij eigenschappen maken veel goed maar moet wel opgelost worden.
 
Welk type velg en band en waar gehad? Wil 20 inch monteren... gelijk na afleveren.. :)
Is de velg MONACO GP6 8.5x19 5X114 ET 40 64.1 Black. In drie kleuren te leveren ook in 20 inch. Weet dat ze verleden week ook een model 3 hebben voorzien van de 20 inch uitvoering antraciet. Misschien als je Hoogendoorn wheels uit Zuidland contact dat ze je een foto kunnen toesturen.
 
Ben benieuwd dan, aanstaande woensdag om 13:30 zou ik in Tilburg m'n model 3 mogen ophalen, zwart exterieur, zwart interieur met 18 inch en geen trekhaak.

Gistermiddag een voicemail ontvangen van Tesla dat ze niet zeker wist of de afspraak wel door kon gaan omdat de model 3s nog niet in Tilburg waren. :-(..
 
Waar bevindt het sleepoog zich bij levering van de auto normaal gesproken?
Welke banden heb je er hier bij onder laten leggen? Ik zit ook te kijken naar andere velgen, de 29inch van Monaco gp6. Maar je hebt zoveel keuze in banden :O

De Hankook VENTUS S1 EVO3 (K127) (T0) 235/40R19 96 W. Zijn dezelfde banden als die er op zetten bij de originele 19 inch uitvoering van Tesla M3. (T0) staat voor Tesla only heb ik begrepen.
 
Ik kan nu ook aanmelden in de app! :). Ik zie alleen een bericht met “welcome to the Tesla family” en een plaatje van de bestelde auto hehe.

Tesla is wel een beetje gemeen btw.. 14 mei lag de bestelling al bij Tesla incl referralcode.. 28 mei gaf Tesla akkoord op de offerte van de Lease en heeft Alphabet direct de definitieve bestelling geplaatst. Tesla heeft deze echter pas vandaag verwerkt waardoor die referral van 7500 naar 1500 is gegaan.. maandag maar even over bellen. Als zij gewoon netjes alle orders op tijd wegwerken was Alphabet ruimschoots op tijd
Bestelling op 15 mei gedaan en 31 mei opgehaald Maar zie nu ook dat ik 1500 km heb i.p.v. 7500 km. Net een mailtje verstuurd om dit te corrigeren