Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb via mijn leasemaatschappij vorige week bevestigd gekregen dat mijn LR RWD besteld is:
  • Long Range Rear-Wheel Drive
  • Lakkleur Pearl White
  • 18'' Aero velgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
  • Trekhaak
Ik heb een account gekregen en zie ik bij de stappen dat de gegevens voor betaling verwerkt zijn en de volgende stap de levering is. Ik heb al een RN nummer.
In hoeverre betekend dit dat de auto al gemaakt is en/of al verscheept wordt. Of is dit niet te zeggen aan de hand van deze gegevens?
Mijn LR RWD wordt namelijk pas de 1e week van 2020 geleverd omdat mijn huidige leasecontract eind december afloopt en de lease maatschappij eind december niet uit wil leveren i.v.m. kenteken op 2020.
 
Ik heb via mijn leasemaatschappij vorige week bevestigd gekregen dat mijn LR RWD besteld is:
  • Long Range Rear-Wheel Drive
  • Lakkleur Pearl White
  • 18'' Aero velgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
  • Trekhaak
Ik heb een account gekregen en zie ik bij de stappen dat de gegevens voor betaling verwerkt zijn en de volgende stap de levering is. Ik heb al een RN nummer.
In hoeverre betekend dit dat de auto al gemaakt is en/of al verscheept wordt. Of is dit niet te zeggen aan de hand van deze gegevens?
Mijn LR RWD wordt namelijk pas de 1e week van 2020 geleverd omdat mijn huidige leasecontract eind december afloopt en de lease maatschappij eind december niet uit wil leveren i.v.m. kenteken op 2020.

Nope RN zegt voorlopig nog niks.. Pas als je een VIN hebt is er echt een auto gekoppeld aan je bestelling. Zonder VIN weet Tesla helemaal niet waar je auto is of wanneer deze geleverd gaat worden.
 
Ja heb ze gesproken (althans van Delivery) en die gaven aan dat zij het ook niet kunnen verklaren.

Jij had al een VIN van een wagen op de boot en je broer niet, en toen kwam er reeds uitgescheepte wagen vrij (meestal iemand die zijn bestelling aanpast of die niet binnen de X weken de levering kan accepteren). Als dat gebeurt dan zoeken ze een VIN-loze bestelling waaraan ze de wagen koppelen. Ze gaan dan niet die VIN aan jouw bestelling koppelen en de VIN op de boot aan je broer omdat je vroeger bestelde -- dat zou een logistieke nachtmerrie zijn.

Met andere woorden: je broer heeft mazzel.
 
  • Informative
Reactions: Darth_Roel
Vrijdag een LR RWD ophalen welke besteld is op 2 mei. Geen lease.

VIN 3187XX

  • Long Range Rear-Wheel Drive
  • Lakkleur Deep Blue Metallic
  • 18'' Aero velgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot

Mag ik vragen waarom je dit deze uitvoering hebt gekozen? Naar mijn weten scheelt een rwd met autopilot toch niet zoveel van een awd?.. Qua prijs? (wellicht verkeerde topic voor deze vraag)..
 
ze hebben de optie aangepast :D ik heb nu staan We are drafting up your contract and will contact you when you can make your final payment.

de telefoniste zei (ik heb geen VIN) voor eind juni levering nog mogelijk is... ben benieuwd
Heeft er iemand ervaring met de volgende te verwachten stappen die je in je account krijgt te zien tot daadwerkelijke levering? Bij mij staat er ook drafting up your contract, maar heb ook pas 4 weken toegang tot mijn account gezien mijn mailadres niet goed doorgegeven was bij bestelling begin maart. Heb dus geen idee welke stappen ik heb gemist en welke er nog gaan komen.
 
Net een mooie post op facebook gevonden hiermee kun je je vin achterhalen zonder dat het in je account staat.

Check afbeelding voor instructies
Ik heb een VIN! Mijn unicorn zit op Grand Phoenix! Grote tip! Je kan je vin vroeger vinden voordat de factuur ziet in je account. Dus geen zin om snel te bellen. Zoek naar 5YJE in de source code van de account pagina.
 

Attachments

  • Vin.jpeg
    Vin.jpeg
    147.4 KB · Views: 73
  • Like
Reactions: Mark67
Net een mooie post op facebook gevonden hiermee kun je je vin achterhalen zonder dat het in je account staat.

Check afbeelding voor instructies
Ik heb een VIN! Mijn unicorn zit op Grand Phoenix! Grote tip! Je kan je vin vroeger vinden voordat de factuur ziet in je account. Dus geen zin om snel te bellen. Zoek naar 5YJE in de source code van de account pagina.

Aub :)