Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels zijn ze weer niet bereikbaar. Terwijl ze zelf zeggen bel maandag of dinsdag maar of woensdag doorgaat. Vandaag 2x 25 min in de wacht gehangen zonder gehoor.

Om maar even mezelf te quoten. En om wss stoom af te blazen.

Gisteren 2x niet bereikbaar en vandaag ook al weer tijdje aan het bellen en niemand neemt op. Wat een belachelijke service blijft dit toch. Onder het mom van bel zelf even of levering doorgaat woensdag maar als je dat probeert is er geen gehoor. Ik geloof zelfs niet dat dit bij Dacia voorkomt. En kan moeilijk geloven dat deze teleurstelling op teleurstelling weg is als ik woensdag eventueel de auto rij. Dit is echt te triest voor woorden.
 
Om maar even mezelf te quoten. En om wss stoom af te blazen.

Gisteren 2x niet bereikbaar en vandaag ook al weer tijdje aan het bellen en niemand neemt op. Wat een belachelijke service blijft dit toch. Onder het mom van bel zelf even of levering doorgaat woensdag maar als je dat probeert is er geen gehoor. Ik geloof zelfs niet dat dit bij Dacia voorkomt. En kan moeilijk geloven dat deze teleurstelling op teleurstelling weg is als ik woensdag eventueel de auto rij. Dit is echt te triest voor woorden.

Jij hebt waarschijnlijk al betaald?
Mij weten ze wel te vinden want ik heb het bedrag pas net overgemaakt
(ik doe dat nooit eerder dan dag voor oplevering)
 
Jij hebt waarschijnlijk al betaald?
Mij weten ze wel te vinden want ik heb het bedrag pas net overgemaakt
(ik doe dat nooit eerder dan dag voor oplevering)
Is een lease dus geen idee wie wanneer betaald. Moet ook bij een auto van 70K niet de oorzaak zijn. Uiteindelijk net iemand na 35 min in het menu gehangen te hebben gesproken en die heeft bevestigd dat de auto goedgekeurd is voor aflevering en dat deze al in het aflevercentrum in Tilburg staat. Morgen gaat vooralsnog dus door.
 
Is een lease dus geen idee wie wanneer betaald. Moet ook bij een auto van 70K niet de oorzaak zijn. Uiteindelijk net iemand na 35 min in het menu gehangen te hebben gesproken en die heeft bevestigd dat de auto goedgekeurd is voor aflevering en dat deze al in het aflevercentrum in Tilburg staat. Morgen gaat vooralsnog dus door.

Dan ga ik ook eens even een belletje plegen, heb nog geen bevestiging voor de aflevering mogen ontvangen en de mijne is ook geplanned voor morgen in Tb :)
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?
 
Zojuist gebeld met Tesla, en ook mijn levering van 05-06 is bevestigd en goedgekeurd.

Besteld: 15-05-2019
VIN nummer en ophaal afspraak gekregen op: 21-05-2019
Ophaal afspraak niet meer gewijzigd sinds eerste keer toegewezen :).

Bestelling:
Model 3 - Black - Black - 18inch - Geen FSD of trekhaak (FSD laat ik later activeren)

Morgen om half 2 ben ik een blijde Model 3 rijder!
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?

Ik heb eigenlijk dezelfde configuratie maar dan is de lakkleur zwart. Besteld op 22 mei en ook nog geen VIN (ook in source code niet zichtbaar), in mijn account alleen "We are drafting up your contract and will contact you when you can make your final payment". Ik vrees dat de sportvelgen het 'm doen...
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?
Configuratie volledig hetzelfde + FSD.

Besteld bij LM op 05/04
Account met RN op 11/04
Broncode VIN sinds 03/06

Eerste geschatte leverdatum LM was 10/06, nadien verzet naar 17/06.

Nog geen officiële VIN melding in account of afleverinfo.
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?

ik heb precies deze auto besteld.. op 14 mei heeft de lease deze bij Tesla neergelegd en 31 mei kreeg ik op mijn account de vraag mijn adres in te vullen. Daarna kon ik via de sourcecode ook een VIN zien. Levering = geen idee
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?
Zelfde config, maar dan zonder AP op 12 feb besteld. Na een mislukte afleverpoging half april heb ik nog geen zicht op een leverdatum. Dit komt deels doordat Tesla dacht dat er vanuit de LM geen levering plaats mocht vinden voor 28 mei (ondanks de eerder poging om april een auto af te leveren die per ongeluk in Zweden is beland).

EDIT: overigens heeft een collega van mij drie weken geleden deze config met 18" wielen besteld en hij rijdt er ondertussen al mee rond.
 
Ik heb echt het idee dat ze hun best doen om de communicatie te verbeteren. Na een paar keer een wijziging in de de aflever afspraak kreeg ik vanmorgen (voor de tweede keer) een bevestiging dat ik mijn AWD/Zwart/Zwart/18" kan ophalen. Is twee weken terug betaald.
 
  • Like
Reactions: Ruud66
Ik sta inmiddels 1 uur en 35 minuten in de wacht. Echt te ridicuul voor woorden.

edit/ het lange wachten was het het waard. Na 2 uur en 3 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen! Ik heb mijn configuratie aangepast naar LR AWD, zwart lak, zwart interieur, 18 inch aero ipv de 19 inch sportvelgen en kan er een ophalen in Groningen!
 
Last edited:
Ik sta inmiddels 1 uur en 35 minuten in de wacht. Echt te ridicuul voor woorden.

edit/ het lange wachten was het het waard. Na 2 uur en 3 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen! Ik heb mijn configuratie aangepast naar LR AWD, zwart lak, zwart interieur, 18 inch aero ipv de 19 inch sportvelgen en kan er een ophalen in Groningen!
Ik heb mijn config ook laten omzetten en er zou er eentje op voorraad staan in Groningen. Heb jij hiervan reeds aanpassing eindfactuur gekregen? Ik wacht sinds vorige week woensdag op bericht, krijg delivery niet aan de lijn.
 
Bestelling:
  • 8 mei besteld.
  • 9 mei bevestigd door de leasemaatschappij
  • Week 26 (week van 24 juni) vewachte levertijd (aldus de leasemaatschappij
  • Wel: account zichtbaar + RN-code
  • Geen: VIN-code (ook de source-code check al gedaan)
Configuratie:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Midnight Silver Metallic
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
Ik hoop natuurlijk dat deze al op de Grand Phoenix zit maar gezien de blije reacties van mensen die de afgelopen 48 uur VIN-nummers hebben ontvangen denk ik van niet.
Mijn hoop is gevestigd op de Grand Dahlia met een ETA van 12-06 in Zeebrugge. Als dat zo is dan kan ik de verwachte levertijd ook wel rijmen want dan moet deze door naar Tilburg en klaar gemaakt worden voor levering.

Iemand ervaringen met deze configuratie en snelheid van leveren?


Ik heb dezelfde bestelling gedaan op 6 mei. Helaas ook nog geen VIN gehad. Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben en wachten op de volgende boot.