Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Nou, vandaag eindelijk de model 3 gehaald. Wat een feest machine.. Helaas eenmaal thuis nog wel 2 beschadigingen gevonden... Weet niet zo goed waar ik deze nu moet melden voor correcte afhandeling.. Morgen maar weer delivery bellen..

Het lijkt erop dat het vervoer van de auto’s door een stelletjes lomperiken wordt gedaan. Erg jammer dat gebrek aan respect voor waardevolle goederen.
 
heb jij die aero doppen er direct afgehaald? Zelf gedaan?

overigens vandaag gehoord dat ik mijn LR AWD 18 inch zwart/zwart mag ophalen. De datum schikt mij totaal niet, met tesla bellen is nog niet zo'n succes geweest (2 uur in de wacht gestaan). Iemand enig idee hoe ik dit kan afhandelen/wijzigen?
Yes, toen ik eenmaal thuis was. Kwamen er erg makkelijk af, goed klik systeem wel :)
 
Kan iemand die recent een wagen die van de NOCC Oceanic gekomen is heeft gekregen misschien even piepen achter de handschoenkast om de part number te zien van de Car Computer? Vier push-pullpins losmaken en even de voorkant van de plaat achter de handschoenkast even naar beneden, en even met de telefoon kiekje nemen (het etiket is namelijk vrij ver).

Voorbeeldje bij mij:

View attachment 415516

Mijn auto stond op de NOCC, geen idee of dit nu een HW3 computer is.
P/N:1462554-01-G Rev01
 

Attachments

  • D4DB287E-ACA0-42C3-9DE9-8124A2DEE97E.jpeg
    D4DB287E-ACA0-42C3-9DE9-8124A2DEE97E.jpeg
    399.6 KB · Views: 67
Eerste 200km erop zitten en moet wel zeggen, rijdt echt geweldig.

Paar foto's

hTSekqO.jpg


CxweOCn.jpg


NBFEucd.jpg



Minder fraaie plaatjes, uit schade rapport.

JLGZfdS.jpg



Door de aflevermedewerker is een 'Due Bill' aangemaakt en service gaat contact met mij opnemen.

Achteruitrijd camera werkt inmiddels weer. 2x reset gedaan en toen auto even uitgezet en werkte weer. Nog wat kinderziektes denk ik.
 
Ik heb hem ook gisteren opgehaald hoor! :D:D Maar was even twee dagen met iets anders bezig... Wat een pracht auto. Niet normaal. Dit had ik echt niet kunnen dromen.

Ik had mij ook op werkelijk alles voorbereid; - geen echte leuke aflever-ervaring, die viel alles mee. Super aardige kerel, goede en leuke uitleg gehad, en gaf je echt wel het gevoel dat het toch heel speciaal was
- slechte kwaliteit van de auto zelf bij aflevering, ook dat was best goed! Natuurlijk is het geen Duitse auto, dus je ziet bijv dat er nog wat sticker resten op zitten van de bescherming, of de auto niet helemaal schoon is gemaakt, en de bekende panel gaps bijv. Qua afleverpunten alleen een grote vlek gevonden op de achterbank. Die ging er helaas niet uit, dus wordt binnenkort in z’n geheel vervangen. Maar voor de rest is het gewoon een prachtige auto!
- auto pilot is slecht, phantom brakes, lane avoidance is levensgevaarlijk op de wegen met twee fietspaden en geen lijn in het midden; Geen van dat alles dus! Ik vind het prachtig. Natuurlijk is het niet foutloos, en heb ik ook al een brake gehad waarbij hij van 120 naar 90 ging. Maar vaak is er toch wel iets wat de auto triggerde. Die wegen voor lane avoidance heb ik er hier ook veel van, heb maar 1 keer een ingreep gehad (die niet levensgevaarlijk was). Voor de rest deed hij het erg netjes!

Alles bij elkaar ben ik dus echt verbluft door deze auto. Wil iemand even mijn onderkaak terug omhoog duwen? ;) Het is gewoon PRACHTIG, en ik denk dat we het een voorrecht mogen zien dat we dit mogen meemaken, en we ons ook een auto als deze kunnen veroorloven!

Ik kan nog uren doorlullen, maar ik zal maar ophouden :p

1 ding wat mij nog opviel was dat de medewerker die mij de auto geleverd heeft, evenals een andere medewerker die later naar de vlek op de bank hadden gekeken beide jonge meiden hadden die met hen meeliepen en allebei voor de eerste dag aan het werk waren. Ik gok dat dat de voorbereidingen zijn om de piekmomenten op te gaan vangen voor de laatste weken van het kwartaal! :cool:

Nog wat foto’s;
092486AB-C1CF-495E-81C0-E7545F0CF825.jpeg

6A69B542-05CC-47C6-A22B-9D129445773F.jpeg
 
Ik heb hem ook gisteren opgehaald hoor! :D:D Maar was even twee dagen met iets anders bezig... Wat een pracht auto. Niet normaal. Dit had ik echt niet kunnen dromen.

Ik had mij ook op werkelijk alles voorbereid; - geen echte leuke aflever-ervaring, die viel alles mee. Super aardige kerel, goede en leuke uitleg gehad, en gaf je echt wel het gevoel dat het toch heel speciaal was
- slechte kwaliteit van de auto zelf bij aflevering, ook dat was best goed! Natuurlijk is het geen Duitse auto, dus je ziet bijv dat er nog wat sticker resten op zitten van de bescherming, of de auto niet helemaal schoon is gemaakt, en de bekende panel gaps bijv. Qua afleverpunten alleen een grote vlek gevonden op de achterbank. Die ging er helaas niet uit, dus wordt binnenkort in z’n geheel vervangen. Maar voor de rest is het gewoon een prachtige auto!
- auto pilot is slecht, phantom brakes, lane avoidance is levensgevaarlijk op de wegen met twee fietspaden en geen lijn in het midden; Geen van dat alles dus! Ik vind het prachtig. Natuurlijk is het niet foutloos, en heb ik ook al een brake gehad waarbij hij van 120 naar 90 ging. Maar vaak is er toch wel iets wat de auto triggerde. Die wegen voor lane avoidance heb ik er hier ook veel van, heb maar 1 keer een ingreep gehad (die niet levensgevaarlijk was). Voor de rest deed hij het erg netjes!

Alles bij elkaar ben ik dus echt verbluft door deze auto. Wil iemand even mijn onderkaak terug omhoog duwen? ;) Het is gewoon PRACHTIG, en ik denk dat we het een voorrecht mogen zien dat we dit mogen meemaken, en we ons ook een auto als deze kunnen veroorloven!

Ik kan nog uren doorlullen, maar ik zal maar ophouden :p

1 ding wat mij nog opviel was dat de medewerker die mij de auto geleverd heeft, evenals een andere medewerker die later naar de vlek op de bank hadden gekeken beide jonge meiden hadden die met hen meeliepen en allebei voor de eerste dag aan het werk waren. Ik gok dat dat de voorbereidingen zijn om de piekmomenten op te gaan vangen voor de laatste weken van het kwartaal! :cool:

Nog wat foto’s;
View attachment 415912
View attachment 415913

Volmondig mee eens! Zelfde ervaring gehad afgelopen dinsdag. Bij mij geen enkele beschadiging en zeer schoon. Aardige werknemers. Nog niet veel gereden, maar navigate on autopilot lijkt verbluffend goed te werken. En eigenlijk heb je niet eens AP en FSD nodig: hij rijdt al bijna vanzelf!

Mega super vette auto!!!