Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik lees al een tijdje mee, maar nu ik ook officieel in afwachting ben :), bij deze mijn situatie:

Vorige week besteld bij leasemaatschappij (Athlon), en vandaag bevestiging gekregen van:
Tesla Model 3 LR RWD, Deep Blue Metallic, 18 inch, Black PUR Interior

Levering niet voor week 31 i.v.m. huidige leasecontract.
 
Gisteren was het dan zo ver; de Model 3 werd afgeleverd in Tilburg. Na een korte uitleg de auto grondig geinspecteerd (kreeg daar alle tijd voor) maar er was maar 1 kleine bevinding van een plastic kap aan de onderkant die een beetje los zat maar dat is ter plaatste meteen opgelost. De auto was schoon, geen schade en alle benodigdheden waren aanwezig. Kortom we reden met een Tesla-glimlach naar buiten.
Het is echt het wachten waard mensen :) wat een waanzinnige auto!!
 
Gisteren was het dan zo ver; de Model 3 werd afgeleverd in Tilburg. Na een korte uitleg de auto grondig geinspecteerd (kreeg daar alle tijd voor) maar er was maar 1 kleine bevinding van een plastic kap aan de onderkant die een beetje los zat maar dat is ter plaatste meteen opgelost. De auto was schoon, geen schade en alle benodigdheden waren aanwezig. Kortom we reden met een Tesla-glimlach naar buiten.
Het is echt het wachten waard mensen :) wat een waanzinnige auto!!
gefeliciteerd, kan niet wachten tot ik aan de beurt ben!
 
klinkt goed! lijkt alsof ze de afleveringen beter onder de knie gaan krijgen ;)
Zelf net gebeld en kreeg te horen dat mijn m3 onderweg is naar Tilburg (vanuit Zeebrugge). Kreeg gister een sms met levering tussen 17 juni en 30 juni maar wellicht wordt het dan toch eerder :D
 
Gisteren mocht ik mee met een familielid dat hun Model 3 ging ophalen in Tilburg, om 15:00. Het stond vol met auto's, 100% Model 3. Er zouden die dag zo'n 70 afleveringen plaatsvinden.

De auto (zwart) zag er goed uit, geen grote kieren of vlekken. Wel wat druipers op de lak en we zagen twee plekken op de lak die ze er al geprobeerd hadden uit te poetsen: rondom zag je de krassen en swirls. Dat moeten ze nog een keertje opnieuw doen. Er stond 9km op de teller.

Het proces van aflevering was minder dan minimaal. Eigenlijk werd alleen het papierwerk in orde gemaakt en een rondje rond de auto gelopen. Uitleg ontbrak bijna volledig. Ik ben in mijn S achter ze aan naar de SUC Oosterhout gereden en hebben hem daar verder geladen (en zat voor 280km in). Ik had moeite om ze bij te houden, uiteraard werd het pedaal diep ingedrukt waar het kon maar nog steeds niet mocht ;)

Verder de rest van de dag lopen pielen met de auto. Ik heb er ook nog wat in gereden en het viel mij op dat de 3 nog beter op de weg ligt en de motoren een laag brom geluid maken ipv wat hoger gezoem van mijn S.

Kek karretje hoor!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Morgen mag ik mijn M3 AWD/Zwrt/18” ophalen (koop). Ik heb echt het idee dat Tesla haar best doet. De communicatie is wat mij betreft al van zwaar onvoldoende naar een kleine onvoldoende gestegen. Voor de rest ben ik ongeduldig, maar wel tevreden. Twee collega’s hebben een ICE besteld, wachttijd 5 tot 6 maanden..... Mijn bestelling is van 8 april.
In de tussentijd heb ik me goed in kunnen lezen op dit forum, dank voor alle bijdragen! Ik hoop in de nabije toekomst ook bijdragen te kunnen leveren.
 
Gister mijn M3P in Groningen mogen ophalen
Bij binnenkomst werd ik duidelijk verwacht en werd de tijd voor mij genomen(ca 1 uur)
Auto was zo goed als smetteloos. Pluggen van bekleding in wielkasten ontbraken achter maar werden daar meteen ingebracht.
Geen vlekken/swirls gezien. Zag later aan rand bumper/aansluiting carrosserie een kleine onregelmatigheid en een minuscuul krasje(3mm) aan re voor deur onderzijde.
Al met al een zeer positieve ervaring in Groningen
 
Op tweede Pinksterdag?
Ik had een afspraak voor morgen die werd verzet door Tesla naar maandag aanstaande. Ik zei nog tegen hem dat het dan de 2e pinksterdag is. Nee was geen probleem ze gaan gewoon leveren..
Vanmorgen gebeld door tesla dat ze geen auto's mogen afleveren op een feestdag. Het wordt dinsdag.
Dus ik heb eerst voor vrijdag als geregeld daarna voor maandag en nu maar weer alles omgegooid en extra personeel ingezet zodat ik dinsdag daar kan zijn. Meteen maar gevraagd naar mijn factuur die had ik binnen een kwartier.
 
Gister mijn M3P in Groningen mogen ophalen
Bij binnenkomst werd ik duidelijk verwacht en werd de tijd voor mij genomen(ca 1 uur)
Auto was zo goed als smetteloos. Pluggen van bekleding in wielkasten ontbraken achter maar werden daar meteen ingebracht.
Geen vlekken/swirls gezien. Zag later aan rand bumper/aansluiting carrosserie een kleine onregelmatigheid en een minuscuul krasje(3mm) aan re voor deur onderzijde.
Al met al een zeer positieve ervaring in Groningen
Die pluggen mis ik ook