Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Edit; net in mijn eindfactuur gekeken. De prijs klopt wel. De mijne is ook € 55.117,50 inc btw, afleveringskosten en recyclingsvergoeding. Alleen het ontbreken van AP is dus raar.

Op de eindfactuur staat een datum, en dat is meestal een week nadat het schip is gearriveerd (m.a.w. "vroeger dan dit kunnen we zeker niet leveren"). Meestal krijg je enkele dagen daarna een afspraak (voor een afpsraak 3-10 dagen na de leveringsdatum die op de factuur staat). Afijn, zo was het vroeger, maar dat biedt bij Tesla geen garanties voor de toekomst ;-).
 
Op de eindfactuur staat een datum, en dat is meestal een week nadat het schip is gearriveerd (m.a.w. "vroeger dan dit kunnen we zeker niet leveren"). Meestal krijg je enkele dagen daarna een afspraak (voor een afpsraak 3-10 dagen na de leveringsdatum die op de factuur staat). Afijn, zo was het vroeger, maar dat biedt bij Tesla geen garanties voor de toekomst ;-).
Leveringsdatum daar was 25-05-2019. Nog geen telefoontje, sms of mailtje gehad.. : )
Maar hopen dat ze hem in de juni eindkwartaals push eruit willen hebben.
 
Op de eindfactuur staat een datum, en dat is meestal een week nadat het schip is gearriveerd (m.a.w. "vroeger dan dit kunnen we zeker niet leveren"). Meestal krijg je enkele dagen daarna een afspraak (voor een afpsraak 3-10 dagen na de leveringsdatum die op de factuur staat). Afijn, zo was het vroeger, maar dat biedt bij Tesla geen garanties voor de toekomst ;-).
*sugar*, ik was me al helemaal blij aan het maken met mn leverdatum van 22-6 :(:(:( dus na leverdatum op factuur moet ik nog een week wachten. Pffff wat een gedoe:(
Mijn versie is wellicht apart, LR AWD blauw/wit 19" AP, misschien dat t daaraan ligt
 
  • Like
Reactions: ronnieG
Goedemiddag,

Weet iemand toevallig of onderstaande nog steeds de huidige prijs is voor een RWD incl. autopilot? Online kan ik het niet controleren omdat deze aandrijving niet meer in de online configurator voorkomt. En de snelste manier is de AWD online bestellen en door een mederwerker laten aanpassen naar RWD?

Basisversie LR RWD incl. Autopilot 54.100
 
Goedemiddag,

Weet iemand toevallig of onderstaande nog steeds de huidige prijs is voor een RWD incl. autopilot? Online kan ik het niet controleren omdat deze aandrijving niet meer in de online configurator voorkomt. En de snelste manier is de AWD online bestellen en door een mederwerker laten aanpassen naar RWD?

Basisversie LR RWD incl. Autopilot 54.100
yep, zover ik weer is dat de huidige prijs.
 
Vandaag geïnformeerd bij Tesla Groningen, ik kan de creditfactuur negeren (het toevoegen van de trekhaak, dus aanpassen van de order is (zo goed als) gelijk met aanmaken van de eindfactuur gegaan, waardoor het "systeem" denkt dat er een credit gemaakt moest worden). In het Tesla systeem staat nog steeds hetzelfde VIN nummer aan mijn account gekoppeld. En de GPS tracker ziet de auto in Zeebrugge staan met de status dat 'ie klaar is voor transport. :)

Het terrein staat trouwens al bijna vol met klaar te maken auto's. Genoeg te doen daar!

Aanstaande woensdag om 17:00 de auto halen!
 
Goedemiddag,

Weet iemand toevallig of onderstaande nog steeds de huidige prijs is voor een RWD incl. autopilot? Online kan ik het niet controleren omdat deze aandrijving niet meer in de online configurator voorkomt. En de snelste manier is de AWD online bestellen en door een mederwerker laten aanpassen naar RWD?

Basisversie LR RWD incl. Autopilot 54.100

Als je kijkt op de site bij direct beschikbaar zie je gewoon de RWD LR staan. Hoeft dus niet meer een AWD te bestellen als je configuratie daar tussen staat.