Aangezien ik al een paar lange epistels met hoog oplopende emotie heb geplaatst...nu dan een follow up. Nadat ik afgelopen woensdag werd gebeld met de melding dat de uitlevering de dag erna niet door zou gaan. Ben ik afgelopen donderdag en vrijdag netjes volgens afspraak gebeld door "mijn" delivery specialist. Mijn zeer duidelijke mail, was in goede orde ontvangen. 1000 excuses (beide gesprekken, dus loopt aardig op).
De auto is via GPS gevolgd en afgelopen vrijdag aan mij bevestigd dat deze inmiddels in Groningen zou staan. Nog als detail gemeld gekregen dat de kentekenplaten al in Groningen lagen afgelopen week, daarom mede niet mogelijk een andere afleverlocatie te gebruiken. Denk dat de medewerkers bij Tesla dan nog nooit van een koerier hebben gehoord...maar goed.
Komende donderdag 16:00 uur te Groningen. Gezien de weersvoorspellingen, zal ik in redelijk verhitte staat het Service Center bereiken. Hopelijk geen rare witte punten, bobbels en andere narigheid in de lak en geen scheve deuren, dan wel missende pushpinnen, dan wel bouten (onder de auto), hangende richtingaanwijzer, etc. Dan kan ik lekker gekoeld weer naar het Westen rijden. Wordt dus vervolgd...
De auto is via GPS gevolgd en afgelopen vrijdag aan mij bevestigd dat deze inmiddels in Groningen zou staan. Nog als detail gemeld gekregen dat de kentekenplaten al in Groningen lagen afgelopen week, daarom mede niet mogelijk een andere afleverlocatie te gebruiken. Denk dat de medewerkers bij Tesla dan nog nooit van een koerier hebben gehoord...maar goed.
Komende donderdag 16:00 uur te Groningen. Gezien de weersvoorspellingen, zal ik in redelijk verhitte staat het Service Center bereiken. Hopelijk geen rare witte punten, bobbels en andere narigheid in de lak en geen scheve deuren, dan wel missende pushpinnen, dan wel bouten (onder de auto), hangende richtingaanwijzer, etc. Dan kan ik lekker gekoeld weer naar het Westen rijden. Wordt dus vervolgd...