Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
A6F9304A-1E2E-466B-8FD8-639B566D0821.jpeg
5039966F-7034-427C-946F-48BA43056656.jpeg
01F39285-A930-43E3-A25C-8B84800F43CA.jpeg
3D39D056-C6D9-4D8E-9CF1-52C46B722754.jpeg
FC51E784-684C-4846-890E-B4633EE963D0.jpeg
6996DA42-AF4F-4E6A-BC5A-94B40B4272F7.jpeg
B29E348F-CEBF-45FF-AE91-1B57777D5B89.jpeg
Vandaag eindelijk de aflevering gehad van de Tesla Model 3 SR+. Midnight grey, black, aero.

Ik was er rond 11.30 uur. Aflevering stond gepland om 12.00 uur. 10 minuten in de rij gewacht en rond 11.45 uur stond ik bij de auto.

Een minuut of 20 er rondom gelopen en de auto ingesteld. Daarna het immense terrein afgereden.
Een hele vlotte afhandeling. Geen bijzonderheden. Laadkabels en trekhaak aanwezig.

Vanaf het terrein tot aan huis een big smile. Aflevering met circa 40%. Onderweg nog even bij fastned gestopt en met 20 minuten van 12% tot 82% vol .
 
Mijn SR+ wit is op 3 oktober besteld, maar nog geen bericht ontvangen. Hopelijk deze of komende week.

ik wilde van origine de witte en dat werd op een gegeven moment de standaard kleur. Prima wat mij betreft.

Ik ontving enkele weken geleden een bericht dat mijn auto afgeleverd zou worden afgelopen dinsdag.. echter bleek deze auto voor iemand anders te zijn. Iets met AVG lek bij Tesla??
 
Ik heb op 30 oktober een "Welcome to Tesla" mailtje gehad en na lang vragen een RN nummer gehad van de leasemaatschappij gehad voor mijn Model 3 Long range.
Het gekke is alleen als ik inlog in mijn Tesla account zie ik nog niks staan.
Ik zie dit:
Screenshot 2019-11-15 at 15.43.34.png


Heb al contact gehad met de leasemaatschappij en Tesla maar die kunnen me niet verder helpen.
Hebben jullie ervaring hiermee?
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.
 
Gisteren mijn geweldige LR AWD opgehaald. Leek wel fabrieks werk niet normaal. Geen bijzonderheden gevonden alles netjes aanwezig. De tijd genomen om de checklist af te werken.

Bij thuiskomst de auto wel van binnen schoongemaakt. Lagen veel pluisjes en draadjes van de bekleding installatie op het dashboard e.d. Ramen waren van binnen ook niet schoon.

Het nieuwe kopen of niet. Ik vind als ik zoveel geld betaal voor een nieuwe auto dat ie wel goed schoon mag zijn van binnen en buiten.

Dinsdag naar de detailer voor een goede poetsbeurt en een modesta coating. :cool:
 
Ik heb op 30 oktober een "Welcome to Tesla" mailtje gehad en na lang vragen een RN nummer gehad van de leasemaatschappij gehad voor mijn Model 3 Long range.
Het gekke is alleen als ik inlog in mijn Tesla account zie ik nog niks staan.
Ik zie dit:View attachment 477196

Heb al contact gehad met de leasemaatschappij en Tesla maar die kunnen me niet verder helpen.
Hebben jullie ervaring hiermee?
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.

Same here, denk gewoon afwachten....
 
Ik heb op 30 oktober een "Welcome to Tesla" mailtje gehad en na lang vragen een RN nummer gehad van de leasemaatschappij gehad voor mijn Model 3 Long range.
Het gekke is alleen als ik inlog in mijn Tesla account zie ik nog niks staan.
Ik zie dit:View attachment 477196

Heb al contact gehad met de leasemaatschappij en Tesla maar die kunnen me niet verder helpen.
Hebben jullie ervaring hiermee?
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.

Dat blijft zo. Wij rijden al sinds maart een model 3, maar op de persoonlijke pagina op tesla.com zie ik een model s (mentale voorbereiding op de toekomst?). In je app zie je straks wel je model 3, maar dat gebeurt pas bij het ophalen.
 
Ik heb op 30 oktober een "Welcome to Tesla" mailtje gehad en na lang vragen een RN nummer gehad van de leasemaatschappij gehad voor mijn Model 3 Long range.
Het gekke is alleen als ik inlog in mijn Tesla account zie ik nog niks staan.
Ik zie dit:View attachment 477196

Heb al contact gehad met de leasemaatschappij en Tesla maar die kunnen me niet verder helpen.
Hebben jullie ervaring hiermee?
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.
Idd vreemd, als ik inlog in mijn Tesla account zie ik mijn eigen Tesla auto ook niet meer en de bestelde M3 ook niet meer. Meer mensen dit probleem?
 
Hoi, ik hoor mensen praten over een bestelling in september en oktober en al geleverd. Ik heb besteld via leaseplan in juli voor aflevering per 1 november en heb nog niets gehoord over een VIN of SMS. Vind dat wel apart... De lease maatschappij weet niets en verwijst naar Telsa, tesla ziet dat de auto besteld is, maar weet niet wanneer geleverd wordt. Het is een zwarte M3 SR met trekhaak. Iemand advies wat te doen?
 
Hoi, ik hoor mensen praten over een bestelling in september en oktober en al geleverd. Ik heb besteld via leaseplan in juli voor aflevering per 1 november en heb nog niets gehoord over een VIN of SMS. Vind dat wel apart... De lease maatschappij weet niets en verwijst naar Telsa, tesla ziet dat de auto besteld is, maar weet niet wanneer geleverd wordt. Het is een zwarte M3 SR met trekhaak. Iemand advies wat te doen?

Denk dat er een restrictie op zat tot 1 november, dus technisch gezien ben je toen pas bij de bestellingen gekomen. Het klopt dat het verder oneerlijk is, ik zag ook "mijn" config aan mijn neus voorbij gaan aan bestellingen die maanden later waren gedaan. Kun je niks aan doen!