Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
vandaag met Tesla gesproken over mijn levering. LM heeft 4-10 besteld nu zegt Tesla dat zij de bestelling pas de 17e hebben verwerkt en er daardoor geen garantie meer is voor leveren dit jaar. deadline was voor Tesla 14-10 uiterlijk bestellen. Kortom lekker verhaal.
naar aanleiding van de voorraad modellen die nu weer op de Tesla site staan toch nog even gebeld en van Tesla gehoord dat er een VIN nummer gekoppeld is en dat hij op de Glovis Sirius staat die verwacht wordt op 5 december in Belgie. wordt het toch nog een mooie kerst denk ik
 
Zit ik al meer dan een maand dagelijks te kijken en te zoeken, wordt ik gigantisch ongeduldig omdat (bijna) iedereen om me heen wel een VIN code krijgt, afleveradres en bevestiging etc. Ik niets. Vandaag eindelijk een emailtje met het bericht dat mijn auto M3 LR AWD in de week van 8-15 december plaats zal vinden. Nog steeds geen VIN code, maar inmiddels ook een eindfactuur gekregen. Yessss, kan niet wachten....
 
Weet het niet zeker. I
naar aanleiding van de voorraad modellen die nu weer op de Tesla site staan toch nog even gebeld en van Tesla gehoord dat er een VIN nummer gekoppeld is en dat hij op de Glovis Sirius staat die verwacht wordt op 5 december in Belgie. wordt het toch nog een mooie kerst denk ik

Zo dat is idd goed nieuws, toch nog een witte kerst (of heb je een andere kleur)...
 
Met gepaste trots mag ik melden:

ondanks dat mijn F5 knop volledig is versleten, ben ik sinds vanmorgen de trotse bezitter van een email van Tesla met de melding dat mijn auto wordt afgeleverd tussen 15 en 31 december 2019. Tevens ben ik sinds vanmorgen in het bezit van een VIN in de code.

Met een brok in mijn keel en volledig overmand door emoties ben ik in blijde verwachting van een onbevlekte ontvangenis (want: geen olie in de motor) met Kerst....

:)
p.s. white/black, 18inch, LR AWD, geen trekhaak
 
Last edited:
Zit ik al meer dan een maand dagelijks te kijken en te zoeken, wordt ik gigantisch ongeduldig omdat (bijna) iedereen om me heen wel een VIN code krijgt, afleveradres en bevestiging etc. Ik niets. Vandaag eindelijk een emailtje met het bericht dat mijn auto M3 LR AWD in de week van 8-15 december plaats zal vinden. Nog steeds geen VIN code, maar inmiddels ook een eindfactuur gekregen. Yessss, kan niet wachten....
Wanneer besteld?
 
Hoi, fijn dat ik jullie allemaal wekenlang heb kunnen volgen en daarbij de volste vertrouwen had dat alles goed zou komen. bij deze:
8 oktober besteld en bevestigd, vandaag 10 minuten geleden het smsje: zaterdag 7 december mag ik op de terminal de tesla komen halen. dus voor de 8 oktober bestellers: komt goed! volgens de lease maatschappij blijkt een hele boot met leasemodellen verschreven te zijn naar de particuliere sector, daarom is er door deze fout een achterstand bij de leaseautos. tesla meldt het alsnog dit jaar allemaal te gaan redden, wat betreft de pre-12 oktober bestellingen.
 
Ze waren toch iets te enthousiast. Vandaag contact gehad, auto wordt nu 2de week van december geleverd, omdat het zo druk is met leveringen gaan ze ook op zaterdag auto's leveren. Auto staat al wel op kenteken. Nog even wachten dus, en dat is nou net het probleem. Ik heb geen geduld..
Vandaag de verlossende
Heb je nog even de tijd om een goede verzekering af te sluiten. :D
Vanmiddag heb ik een sms en mail gehad, ik kan de auto op 7 december ophalen in Amsterdam...blij dat het bijna zo ver is!
 
vandaag met Tesla gesproken over mijn levering. LM heeft 4-10 besteld nu zegt Tesla dat zij de bestelling pas de 17e hebben verwerkt en er daardoor geen garantie meer is voor leveren dit jaar. deadline was voor Tesla 14-10 uiterlijk bestellen. Kortom lekker verhaal.
Er zijn diverse LM die model 3 in voorraad hebben besteld. Misschien is even googlen bij andere LM, naar hun voorraad?
En Tesla heeft ook regelmatig op de site snel beschikbare auto's.