Dat ding heet de Glovis Sirius..... Niet 'de glovus' ;-)
Glovis is de rederij, Sirius het schip. Zoals er nog meer boten van Glovis voor Tesla varen/gevaren hebben (Glovis Prime/Cosmos/Sun ed.)
Nog beter zou zijn M/V GLOVIS SIRIUS (motor vessel).
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat ding heet de Glovis Sirius..... Niet 'de glovus' ;-)
Glovis is de rederij, Sirius het schip. Zoals er nog meer boten van Glovis voor Tesla varen/gevaren hebben (Glovis Prime/Cosmos/Sun ed.)
Heb je dit bij Tesla laten doen, of bij een bandenspecialist?Heb net, twee weken na aflevering, winterbanden laten monteren en direct ook uitlijning laten controleren. Die zat op twee parameters in het rood (wielvlucht/ camber, sporing), en op nog twee er tegenaan. Zeker de moeite om even te laten nakijken dus, eens even kijken hoe dit door Tesla wordt opgelost.
Euromaster, door Tesla aangeraden voor wisselHeb je dit bij Tesla laten doen, of bij een bandenspecialist?
On Topic: Net gebeld met Delivery: ik heb (blijkbaar) een nieuwe VIN gekregen. Dat kan gek genoeg ook wanneer je een "Direct beschikbaar" auto koopt. Delivery snapte het ook niet. Enfin, "mijn" m3p staat op de Glaucos (Dong a Claucos) samen met duizenden anderen m3's. ETA 0800u op 12-11-2019 Zeebrugge, daarna dus door naar Amsterdam. Leverdatum: 27 december (Grote blij ). De leverdatum moest ik zien als ruim, dit zal waarschijnlijk eerder worden. Hij garandeerde de levering wel voor dit jaar. Maar goed, de auto's worden al op kenteken gezet zodra ze in Europa zijn en dat is voor nu ff het belangrijkste.
Opvallend: totaal geen updates in account. Geen VIN, geen nieuwe facturen. Nada. Hij adviseerde de SMS af te wachten, maar zeker te bellen een week voor delivery.
Ik kreeg de horen dat mijn M3P op de RCC Europe staat, met ook 27 december als leverdatum in AMS. Dat schip ligt nu echter nog in het Panamakanaal dus ietsje spannender..
Mijn op 8 oktober bestelde sr is zaterdag door mij opgehaald. Heerlijke auto zeg. En inderdaad mijn koplampen verblinden iedereen, gelijk na een uur uitzoeken hoe, even afgesteld.Afgelopen vrijdag is “mijn” M3 SR+ afgeleverd (3 okt besteld). Accu met 55 km range.
Auto zag er goed uit, banden staan op 2.6 bar maar ik ging er vanuit dat dit goed is.. wat moet het zijn?
De software stond nog op versie 9, inmiddels op versie 10. Erg fijne update!
Grootste minpunt: mijn koplampen stonden volstrekt verkeerd afgesteld (standje maan belichting). Zelf maar op gevoel aangepast in het service menu want tegenliggers werden niet blij van mijn aanwezigheid. (Understatement)
De remmen voelen wat sponzig/vaag aan. Is dit normaal of moet ik hier maar snel naar laten kijken?
Wat rijdt zo’n ding toch lekker!! Inmiddels zo’n 500 a 600 kilometer op de teller.
Is de ophaaldatum al bekend?Zit ik al meer dan een maand dagelijks te kijken en te zoeken, wordt ik gigantisch ongeduldig omdat (bijna) iedereen om me heen wel een VIN code krijgt, afleveradres en bevestiging etc. Ik niets. Vandaag eindelijk een emailtje met het bericht dat mijn auto M3 LR AWD in de week van 8-15 december plaats zal vinden. Nog steeds geen VIN code, maar inmiddels ook een eindfactuur gekregen. Yessss, kan niet wachten....
Volgens gegevens van MarineTraffic is deze boot doorgevaren naar Duitsland.De glovus Sirius is vandaag aangekomen in de haven van Zeebrugge. Ben benieuwd of hier de NL auto's gelost gaan worden of dat hij over twee dagen doorgaat naar Adam.
Volgens gegevens van MarineTraffic is deze boot doorgevaren naar Duitsland.
Is de tütter van de m3 een beetje positiv?Dat wordt tutteren (eerst ff checken met je vrouw)
Ik heb 27 november een mail gekregen van Tesla Delivery met een verwachte leverdatum van 15-31 december, en dat spoedig een bevestiging volgt met de exacte leverdatum. Daarnaast vond ik ook een eindfactuur in mijn Tesla account, en daarin staat een verwachte leverdatum van 17 december, en er staat ook een VIN in.
Ik heb verder helemaal niets meer gehoord, geen SMS, ook geen antwoord op mail, en bij bellen wordt je na een minuut of 2 in de wacht eruit gegooid met de melding dat ze het te druk hebben (ik ben tot nu toe niet kapot van het serviceniveau ). Zijn die datum en VIN nu al definitief, of kan dat nog wijzigen? Hoe, en hoe lang van tevoren, ontvang je een definitieve bevestiging van de VIN en de leverdatum/tijd?