Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Dat gaat helemaal goed komen. Zit nu in de trein naar Sloterdijk. Nog 45 min en ik kan met mijn Tesla naar huis.

Straks een foto van maken en posten.
Hierbij

Binnen 5 minuten kon ik mijn auto ophalen.
 

Attachments

  • 2B8F4124-393F-4A38-A2A8-26989DEE2332.jpeg
    2B8F4124-393F-4A38-A2A8-26989DEE2332.jpeg
    450.3 KB · Views: 71
  • B3FF4CDF-AB54-40D1-8E84-24E1B4983164.jpeg
    B3FF4CDF-AB54-40D1-8E84-24E1B4983164.jpeg
    508.7 KB · Views: 61
  • AF646F86-7E1A-4F67-86E4-38599C319A8D.jpeg
    AF646F86-7E1A-4F67-86E4-38599C319A8D.jpeg
    769.2 KB · Views: 54
Tip voor iedereen die nog moet gaan of net gegaan is:
Nadat ik vorige week zaterdag mijn M3 opgehaald had kon ik vandaag hem ophalen bij de detailer nadat hij er 48uur heeft doorgebracht.
Wat is er gedaan:
* Prefoamen
* Foamen
* Handgewassen met 2 emmersysteem
* Kleien
* De auto in 1 stap gepolijst
* De auto voorzien van 2 lagen Gyeon MOHS glascoating voor optimale bescherming
* Interieur
* Banden en velgen

Auto ziet er zo veel beter uit. Eigenlijk een tip voor iedereen.
Link naar de foto's:
P.C.S car detailing
 
heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:

Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.
Wanneer ik nu de app open, krijg ik wisselende berichten:

1. óf er staat dat de aanmelding is mislukt; er zijn geen producten aan mijn tesla-account gekoppeld
2. óf er staat een standaard 'welkom bij de Tesla familie', waarin ik enkel een paar how-to video's kan bekijken

App verwijderen, af- en aanmelden, wachtwoord account wijzigen, diverse smartphones geprobeerd, niks helpt. Mijn account is overigens altijd aan dezelfde mailadres gekoppeld geweest, heeft nooit een wijziging in mailadres gehad.

Reeds diverse malen gemeld (via telefoon én bij Tesla Amsterdam), er gebeurt helaas niks. Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account. Blijkbaar hebben ze na 4 weken bedacht om de app tóch te blokkeren? Hoe kan dit opgelost worden, heeft iemand een tip?

Het is niet wereldschokkend, maar als je gewend bent geraakt aan de app, dan is zonder app toch lastig (voorverwarmen etc...) Alvast dank voor het meedenken!
 
heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:

Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.
Wanneer ik nu de app open, krijg ik wisselende berichten:

1. óf er staat dat de aanmelding is mislukt; er zijn geen producten aan mijn tesla-account gekoppeld
2. óf er staat een standaard 'welkom bij de Tesla familie', waarin ik enkel een paar how-to video's kan bekijken

App verwijderen, af- en aanmelden, wachtwoord account wijzigen, diverse smartphones geprobeerd, niks helpt. Mijn account is overigens altijd aan dezelfde mailadres gekoppeld geweest, heeft nooit een wijziging in mailadres gehad.

Reeds diverse malen gemeld (via telefoon én bij Tesla Amsterdam), er gebeurt helaas niks. Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account. Blijkbaar hebben ze na 4 weken bedacht om de app tóch te blokkeren? Hoe kan dit opgelost worden, heeft iemand een tip?

Het is niet wereldschokkend, maar als je gewend bent geraakt aan de app, dan is zonder app toch lastig (voorverwarmen etc...) Alvast dank voor het meedenken!
Service afspraak inschieten? Dan is er tenminste een ticket ook al sluiten ze die net zo makkelijk.
 
heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:

Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.......Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account......
Dit is een bekend Tesla dingetje. Administratief, financieel, qua service...... je kunt het zo gek niet verzinnen staat dan er aan de Tesla-kant ( dat is incl het big brother Tesla moederschip in de Usa! ) i e t s open. Als ad Tesla-kant het vinkje weer is geland, doe je weer gewoon mee. Hebben wij ook veel ervaring mee opgedaan :mad: in den beginnne... Suc6.
 
Dit is een bekend Tesla dingetje. Administratief, financieel, qua service...... je kunt het zo gek niet verzinnen staat dan er aan de Tesla-kant ( dat is incl het big brother Tesla moederschip in de Usa! ) i e t s open. Als ad Tesla-kant het vinkje weer is geland, doe je weer gewoon mee. Hebben wij ook veel ervaring mee opgedaan :mad: in den beginnne... Suc6.
had al zo'n vermoeden. Irritante is alleen dat werkelijk iedereen bij Tesla naar elkaar wijst: afdelingen Delivery, Sales, Service allemaal gesproken: niemand kan iets doen, ze verwijzen beurtelings naar elkaar. zucht...