Te genieten!
Dat gaat helemaal goed komen. Zit nu in de trein naar Sloterdijk. Nog 45 min en ik kan met mijn Tesla naar huis.
Straks een foto van maken en posten.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Te genieten!
Oh, gewoon op zaterdag? Ben benieuwd!Dat gaat helemaal goed komen. Zit nu in de trein naar Sloterdijk. Nog 45 min en ik kan met mijn Tesla naar huis.
Straks een foto van maken en posten.
Wat bedoel je met ‘bellen heeft nog niets opgeleverd’? Ik zou toch (nogmaals) met Tesla Delivery in Tilburg bellen als ik jou was. Hebben mij vlot geholpen en duidelijkheid gegeven omtrent levering.
als in dat ik ze niet aan de lijn kon krijgen gisteren, steeds na een kwartier wachten werd de verbinding vebroken...
Ik ken het, wel 15 keer geprobeerd. Steeds binnen 5 minuten kreeg ik de melding dat het te druk is en dat er opgehangen werd. Is ook nog eens duur bellen vanuit Saudi Arabië.als in dat ik ze niet aan de lijn kon krijgen gisteren, steeds na een kwartier wachten werd de verbinding vebroken...
HierbijDat gaat helemaal goed komen. Zit nu in de trein naar Sloterdijk. Nog 45 min en ik kan met mijn Tesla naar huis.
Straks een foto van maken en posten.
Zo, serieus wat krassen. Hoop dat ze dit netjes voor je op gaan knappen!
Service afspraak inschieten? Dan is er tenminste een ticket ook al sluiten ze die net zo makkelijk.heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:
Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.
Wanneer ik nu de app open, krijg ik wisselende berichten:
1. óf er staat dat de aanmelding is mislukt; er zijn geen producten aan mijn tesla-account gekoppeld
2. óf er staat een standaard 'welkom bij de Tesla familie', waarin ik enkel een paar how-to video's kan bekijken
App verwijderen, af- en aanmelden, wachtwoord account wijzigen, diverse smartphones geprobeerd, niks helpt. Mijn account is overigens altijd aan dezelfde mailadres gekoppeld geweest, heeft nooit een wijziging in mailadres gehad.
Reeds diverse malen gemeld (via telefoon én bij Tesla Amsterdam), er gebeurt helaas niks. Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account. Blijkbaar hebben ze na 4 weken bedacht om de app tóch te blokkeren? Hoe kan dit opgelost worden, heeft iemand een tip?
Het is niet wereldschokkend, maar als je gewend bent geraakt aan de app, dan is zonder app toch lastig (voorverwarmen etc...) Alvast dank voor het meedenken!
dat moet je met de app doen, maar die werkt dus niet.Service afspraak inschieten? Dan is er tenminste een ticket ook al sluiten ze die net zo makkelijk.
Sorry, niet aan gedacht tis nog vroeg.dat moet je met de app doen, maar die werkt dus niet.
Dit is een bekend Tesla dingetje. Administratief, financieel, qua service...... je kunt het zo gek niet verzinnen staat dan er aan de Tesla-kant ( dat is incl het big brother Tesla moederschip in de Usa! ) i e t s open. Als ad Tesla-kant het vinkje weer is geland, doe je weer gewoon mee. Hebben wij ook veel ervaring mee opgedaan in den beginnne... Suc6.heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:
Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.......Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account......
Ik had dit ook bij de aflevering van mijn auto. Melding gemaakt van lakschades, bleken lijmresten te zijn van folie. Kon ze uiteindelijk heel makkelijk weghalen. Is wel schrikken! ik hoop dat het bij jouw auto ook lijmresten zijn.
had al zo'n vermoeden. Irritante is alleen dat werkelijk iedereen bij Tesla naar elkaar wijst: afdelingen Delivery, Sales, Service allemaal gesproken: niemand kan iets doen, ze verwijzen beurtelings naar elkaar. zucht...Dit is een bekend Tesla dingetje. Administratief, financieel, qua service...... je kunt het zo gek niet verzinnen staat dan er aan de Tesla-kant ( dat is incl het big brother Tesla moederschip in de Usa! ) i e t s open. Als ad Tesla-kant het vinkje weer is geland, doe je weer gewoon mee. Hebben wij ook veel ervaring mee opgedaan in den beginnne... Suc6.
had al zo'n vermoeden. Irritante is alleen dat werkelijk iedereen bij Tesla naar elkaar wijst: afdelingen Delivery, Sales, Service allemaal gesproken: niemand kan iets doen, ze verwijzen beurtelings naar elkaar. zucht...