Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi allen.

In mijn account staat dat ik hem 30 december mag halen echter ik heb nog geen sms of mail. LM heeft ook niks ontvangen. Telefonisch kom ik er niet doorheen bij Tesla. Gewoon maar gaan aankomende maandag?
Welke LM.? Ik kreeg nl een sms voor een afleverslot op de 30e en mn auto is al ruim 1 ½ maand geleden geleverd. Heb mn LM gebeld en dat bleek dus een auto van een van hun orders te zijn. Kon Tesla delivery ook niet te pakken krijgen.
 
Last edited:
  • Love
Reactions: Arnout 2904
Oops ....

upload_2019-12-24_11-28-29.png
 
Vandaag mijn performance opgehaald. Soepele sessie en had met 15 minuten naar buiten kunnen rijden, ware het niet dat er andere platen op de auto zaten dan op de RDW papieren stond.

auto zag er goed uit. Kleine puntjes die transport lijm en smeer bleken te zijn. Bij thuiskomst wat kleine oppervlakkige krasjes ontdekt, maar die mogen geen naam hebben. Bovendien wordt hij toch naar de detailer gestuurd. Klein rammeltjes achter stuur waarvoor ik een service afspraak ga maken. Als iemand weet wat de oorzaak is uit ervaring dan hoor ik graag!
 
Zit tot en met zaterdag aanstaande in het buitenland en mijn levering (M3P) staat gepland voor zaterdagmiddag, in Amsterdam. Dat haal ik niet en ik kan niemand anders sturen. Probeer al een paar dagen via SMS, e-mail en mijn account de afspraak te verzetten. Krijg nergens reactie op. Heeft iemand een telefoonnummer voor dit soort gevallen? En ik begrijp dat ook zondag aanstaande wordt geleverd in Amsterdam. Kunnen zij die voor zondag in de planning staan hier de tijden daarvan aangeven? Dan ga ik zondag wel, ook als ik de afspraak niet verzet krijg. Maar wil dan graag weten vanaf hoe laat zondag 'de winkel open is'.
 
Zit tot en met zaterdag aanstaande in het buitenland en mijn levering (M3P) staat gepland voor zaterdagmiddag, in Amsterdam. Dat haal ik niet en ik kan niemand anders sturen. Probeer al een paar dagen via SMS, e-mail en mijn account de afspraak te verzetten. Krijg nergens reactie op. Heeft iemand een telefoonnummer voor dit soort gevallen? En ik begrijp dat ook zondag aanstaande wordt geleverd in Amsterdam. Kunnen zij die voor zondag in de planning staan hier de tijden daarvan aangeven? Dan ga ik zondag wel, ook als ik de afspraak niet verzet krijg. Maar wil dan graag weten vanaf hoe laat zondag 'de winkel open is'.
normaal van 11:00 - 17:00.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB