Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ook nog geen mail gekregen. Ik slaag er ondertussen wel in om op My Tesla te gaan kijken maar daar staat ook nog niks nieuws. De transactie staat ook nog niet bij mijn credit card. Ik begin me toch al lichtelijk zorgen te maken. Ik ben vergeten om een screenshot te maken van de bevestiging op het scherm... o_O

+1, gewoon afwachten. Als er woensdag nog niks is gaan ik wel eens bellen.
 
  • Like
Reactions: BertXL
indien je na het bestellen, een bedankschermpje gekregen hebt, zou het in orde moeten zijn.

ik denk dat ze bewust delen van de tesla site geblokkeerd hebben en alles richten op het bestelformulier.
anders lag de site waarschijnlijk al lang plat omdat iedereen in My Tesla naar zijn RN nummer ging kijken.

eens ze de bestellingen binnen hebben voor de komende 5 jaar zal alles wel op punt gezet worden;)
 
Daar ben ik van overtuigd. Betwijfel ook of het scherm er op deze manier in gaat komen.

Dat betwijfel ik ook. Ik herinner mij nog van de eerste prototypes van de Model S dat ze ook het scherm zo hadden geplaatst (maar dan verticaal georiënteerd). Ook verwacht ik dat het glazendak nog wat aanpassingen krijgt om te zorgen dat de trunk open kan...

Ik twijfel ook over het missende instrumentenpaneel achter het stuur. Ik verwacht dat ze deze ook (deels) laten terugkomen in de eindversie. Maar mijn conclusie is wel dat ik (indien ik het geld had) zeker een Model 3 had besteld! Wat een prachtige wagen en fijn dat SuperCharging en Autopilot standaard zijn.
 
Jongens en Meisjes,

Ofschoon net een MX besteld met interesse gekeken naar de introductie van de M3. Elon was weer dolletjes en de M3 gaaf.

Ik had contact met een Tesla-topper en uitte mijn zorg dat het gepeupel met een M3 straks de Superchargers overbevolken. Reactie was simpel: Tesla verdubbelt de oplaadpunten tenminste voor de release van de M3. Gelukkig, ofschoon ik er weinig gebruik van maak.
 
Oooooone hundreeeeed and eightyyyyyyyy

image.jpeg
 
180k in 24u, echt gaaf!!

Voor wie ook wat 3'tjes mist in z'n mytesla.
Check ff bij je credit-card maatschappij.
Hebben mij de betalingen (met tijdstippen en autorisatiecodes) bevestigd.

Als iedereen dat nou ook ff doet; kunnen we elkaar over 2 jaar weer gek maken met:
"hee, ik was 7 minuten eerder dan jij; dus waarom mag jij nu al configureren en ik niet" :mad::confused:
 
  • Like
Reactions: FVO