Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpeg
Hij is bij mij ook binnen gekomen...toch leuk :)
 

Origineel filmpje van BMW voor de model 3 reservatie houders...
Dit is nu marketing in zijn meest pure vorm: misleiding.

Beste marketingafdeling van BMW, welke 300+ km full-EV biedt u me dan aan die ik vandaag in plaats van de model 3 aan kan schaffen?... Ow... een hybrid... laat maar...

Edit: Elon's tweet maakt nadrukkelijk de BMW marketingafdeling/reclamebureau belachelijk in plaats van BMW zelf, door te vergelijken tussen pre-orders (n.b. verkregen zonder hulp van reclamebureaus) en videoviews. Slim.
 
Last edited:
...
Edit: Elon's tweet maakt nadrukkelijk de BMW marketingafdeling/reclamebureau belachelijk in plaats van BMW zelf, door te vergelijken tussen pre-orders (n.b. verkregen zonder hulp van reclamebureaus) en videoviews. Slim.
Jammer, B.
De door @Xfrank aangehaalde tweet is niet van Elon, maar van een parodie account. @BoredElonMusk, een geniaal parodie account, dat wel.
 
  • Funny
Reactions: robertvg
Bij terugkomst op kantoor vond ik hem ook. Hij is echter wel een stuk kleiner dan het 'origineel' dat op het unveil event werd uitgedeeld. Dat 'unieke' exemplaar staat al een tijdje in mijn bijkeuken ingelijst en wel stof te vangen. Zal nog eens een mooi plekje zoeken.