Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gemerkt dat ik met mijn dikke vingers wel eens per ongeluk op een dislike getikt heb op mijn iphone, waar ik iets anders van plan was. Ik denk dat ik het altijd wel merkte en het dus heb kunnen corrigeren, maar ik sluit niet uit dat ik per ongeluk een dislike heb laten staan. Ik zou er zelf niet te zwaar aan tillen. Vooral als je je (ongezouten) mening geeft kun je verwachten dat iemand dat niet leuk vindt en het mogelijk disliket. Het zij zo, meningen, smaken en gevoel voor humor verschillen nou eenmaal. Aan de andere kant kun je je afvragen wat je met een dislike bereikt. Voor mij is dit forum vooral voor de gezelligheid en nuttige informatie, als ik iets niet leuk vind (zoals gezeur over eenheden) dan zeg ik dat soms wel eens, maar een dislike bij een specifieke post komt toch persoonlijker over en dat zal nooit mijn bedoeling zijn, dus laat ik ze achterwege.
 
  • Like
Reactions: Zuid5.nl and Xfrank
Deze kon ik niet laten :rolleyes:

Trouwens ook maar de aanbetaling van de 3 gedaan, beter laat dan nooit. Misschien als de zaken goed gaan een leuke auto voor m'n werknemer. Ben benieuwd wat ze met de ruimte gaan doen, vind het achterin vrij matig bij de S.

Oh zie dat ik ook 2 dislikes heb haha, valt nog mee. Op de meeste fora krijg ik waarschuwingen en bans :D maar nu ben ik wel nieuwsgierig voor welke posts.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: ebullio
Ff on-topic...

Wanneer denken jullie dat het volgende event georganiseerd gaat worden door Tesla voor de Model 3....Part II....ben zelf wel benieuwd wat ze gaan presenteren...it will blow your mind heeft elon gezegd tijdens de laatste earnings call ( wat trouwens een bijzondere term is voor een bedrijf wat giga verlies heeft :) )
 
Ff on-topic...

Wanneer denken jullie dat het volgende event georganiseerd gaat worden door Tesla voor de Model 3....Part II....ben zelf wel benieuwd wat ze gaan presenteren...it will blow your mind heeft elon gezegd tijdens de laatste earnings call ( wat trouwens een bijzondere term is voor een bedrijf wat giga verlies heeft :) )
Ik meen gelezen te hebben dat het tegen het eind van het jaar gaat zijn
 
Dan hoop ik wel dat ze het double-vision probleem oplossen van de ruitontspiegeling - in de vorige auto met de Garmin Heads-up gereden maar dat was al geen feest op de ruit zelf, dan had je echt het plasticje opzetkapje nodig :rolleyes:
BMW heeft een zeer goed werkend HUD systeem, is 1 vd de 3 zaken die ik het meeste mis naast topview en de stoelen, maar dat is weer meer voor in een ander draadje.
 
  • Like
Reactions: vdvoorde
Wishfull thinking:
- level 4 autonomy (in ieder geval voorbereid)
- heads up display
- minimum 325 km range
- supercharging @ 200kw
Laden aan 200kW zal wel wishfull blijven de eerste 5 jaar. (HS-cabines moeten erop voorzien zijn en laders zouden moeten aangepast worden) Plus hoe kleiner de batterij hoe minder waarschijnlijk, want ze moet dit vermogen aankunnen (bij een 60kWh batterij spreek je over 3,3C wat vrij veel is)