You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch slaat bij mij de twijfel soms een beetje toe als ik al die foto's nu langs zie komen. Ik vind de proporties niet helemaal kloppen, het is maar een raar kort neusje. Maar ik hoop dat dat soms aan de foto ligt.
Ik help het hopen, H.
Maar vooralsnog vrees ik dat komende vrijdag en zaterdag slechts de gekende Model 3 prototypes van zomer 2016 getoond zullen worden.
Kan je ook een blik werpen of er een trekhaak onder zit/komt.
ik denk dat ze 1500 verschillende combinatie mogelijkheden bedoelenNu alle info zo beetje naar buitenkomt ben ik eerder van mening dat de S te duur is. De 3 lijkt op een iets kleinere S maar heeft qua opties bijna hetzelfde lijkt het wel. Tesla zegt dat de S 1500 opties heeft maar ik kan ze niet vinden.
Als de S er 1500 heeft dan heeft de gemiddelde Volkswagen er minstens 15000.ik denk dat ze 1500 verschillende combinatie mogelijkheden bedoelen
De auto pilot hardware wordt standaard meegeleverd. Voor het gebruik zal je moeten gaan betalen maar dit wordt niet gezien als een optie die onder de 100 opties wordt geteld. De 100 opties zijn fabriek opties dus zoals kleur auto, kleur stoelen, type dak etc.Ik ben echt benieuwd wat je nu uiteindelijk in de standaard prijs krijgt van de 3 als auto pilot erbij zit dan slaat de prijs van de S nergens meer op.
Nu alle info zo beetje naar buitenkomt ben ik eerder van mening dat de S te duur is. De 3 lijkt op een iets kleinere S maar heeft qua opties bijna hetzelfde lijkt het wel. Tesla zegt dat de S 1500 opties heeft maar ik kan ze niet vinden.
de veiligheidsfuncties van AP zullen er standaard bij zitten, maar autosteer of zelfrijdend zeker niet.
de veiligheidsfuncties van AP zullen er standaard bij zitten, maar autosteer of zelfrijdend zeker niet.
De prijs van de 3 zal hier goed in de 40k zijn. De 35k vanaf prijs in VS is exclusief belastingen. Paar opties erbij en je zit zo over de 50k. Ik verwacht dat de S verder zal moeten dalen in prijs en dat moet ook zeker kunnen als ze daar de 2170 batterijcellen instoppen. Zodra de 3 goed in de productie zit is de financiële positie van Tesla ook een stuk beter en zullen ze minder marge hoeven maken op de S/X. Dat betekent niet dat ze die marge zullen laten zakken, maar winstmaximalisatie is niet iets dat Tesla nastreeft.
En hier nog een (misschien wel duidelijkste) foto van het interieur: Tesla Model 3: best look at the interior and Model 3’s unique dashboard to date
Agreed. Als deze twee in de showroom staan, en de ene heeft een prijs 40.000 euro en de andere 120.000 euro. Dan mag je nog met zoveel cijfers afkomen over optreksnelheid etc de Model 3 zal dan zo goed als altijd de betere keuze lijken omdat het meer waar voor je geld geeft.
Dus ofwel zal dat de model S verkopen kannibaliseren of Tesla moet de komende jaren gewoon de Model S nog eens aanpakken om het verschil groter te maken, en dan vooral met de nadruk op het interieur én veel meer combinatiemogelijkheden bij de configuratie die nu te beperkt zijn voor zulke een dure wagen. Het past waarschijnlijk niet in het efficiënter produceren plaatje van Elon, maar hij moet zijn productielijn maar voorzien op zulke grote verschillen in klanteneisen. Het is reeds eerder aan bod gekomen maar voor de prijsklasse is de keuze interieuropties veel te beperkt. Ik begrijp dat dat een serieuze hap zal nemen uit de marge, maar over een paar jaar eenmaal de Duitse merken ook hun luxe e-wagen klaar hebben zal het voor Tesla toch knokken worden om de gewone rijder te overtuigen van de meerprijs.
Hem nog niet helemaal vol kwijlen hé, we komen er ook aan!Net in Palo Alto een rode Model 3 gezien bij HQ Tesla, mocht van de bewaker geen foto maken. kijken mocht wel. Kleur rood en een zwart interieur. excited